Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Stop tykkänään, sinulla on huono asenne!Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Yritän saada silmäni auki ja sitten lähden käymään kaupassa ja haen parit joululahjat. Pitäisi hinnoitella kirpparille meneviä vaatteita kauhea läjä ja muutenkin kääntää kämppä ylösalaisin ja etsiä kaikki turha roina jonka voin viedä myyntiin![]()
Hyvä tyttö!*taputtaa päätä*Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Huomenta!
Meillä vapaapäivä, käydään vain kaupassa, ostetaan herkkuja ja ollaan. Tai no, ehkä vois käydä varastossa kurkkimassa, löytyisikö sitä joulutarve-(heh, olin sanoa roina) pussia...
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Stop tykkänään, sinulla on huono asenne!Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Yritän saada silmäni auki ja sitten lähden käymään kaupassa ja haen parit joululahjat. Pitäisi hinnoitella kirpparille meneviä vaatteita kauhea läjä ja muutenkin kääntää kämppä ylösalaisin ja etsiä kaikki turha roina jonka voin viedä myyntiin![]()
Kuka nyt ostaisi turhia roinia? Sinä luonnollisesti valikoit huolellisesti ne tarpeelliset, hienot ja käytännölliset esineet, joista pystyt luopumaan pientä rahallista korvausta vastaan vain toisia ihmisiä ilahduttaaksesi! :saint: Jopa käy kauppa kun ajattelee näin :saint: *uskoo itsekin huvikseen*
Näinhän se justiin on, samaa olemme mekin täällä tehneet ja kun oikein touhotin, että mitäs turhaa täältä vielä löytyisi, mieheni opasti minua tuohon tapaan myymisen ja ostamisen asennepuoleenAlkuperäinen kirjoittaja Arethusa:*reps* Totta puhut, kyllähän myyjän pitää uskoa itseensä. Mutta se mikä on mulle turhaa roinaa, voi jollekin toiselle olla ihania aarteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Näinhän se justiin on, samaa olemme mekin täällä tehneet ja kun oikein touhotin, että mitäs turhaa täältä vielä löytyisi, mieheni opasti minua tuohon tapaan myymisen ja ostamisen asennepuoleenAlkuperäinen kirjoittaja Arethusa:*reps* Totta puhut, kyllähän myyjän pitää uskoa itseensä. Mutta se mikä on mulle turhaa roinaa, voi jollekin toiselle olla ihania aarteita![]()
![]()