Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Meillä tänään vietetään pikkujoulua, leivotaan pipareita pojan kanssa jne :D. Yhden paketin poika saa tänään, mietin vaan että minkä niistä kaikista.. Mutta pieni hetki koneella ja sit suursiivoukseen..... Mitäs teillä ohjelmassa tänään? :xmas:

Yritän saada silmäni auki ja sitten lähden käymään kaupassa ja haen parit joululahjat. Pitäisi hinnoitella kirpparille meneviä vaatteita kauhea läjä ja muutenkin kääntää kämppä ylösalaisin ja etsiä kaikki turha roina jonka voin viedä myyntiin :)

Mietin, että lähdenkö mun isoveljen luokse pikkujouluihin :xmas: Olis tollanen 90km välimatka ja mulla myös 7kk ikänen koiranpentu. Pitää funtsia pärjääkö toi mies lasten ja koiran kanssa(vaikka pärjäänhän minäkin!! mutta olen parempi organisoija)

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Yritän saada silmäni auki ja sitten lähden käymään kaupassa ja haen parit joululahjat. Pitäisi hinnoitella kirpparille meneviä vaatteita kauhea läjä ja muutenkin kääntää kämppä ylösalaisin ja etsiä kaikki turha roina jonka voin viedä myyntiin :)
Stop tykkänään, sinulla on huono asenne!:D Kuka nyt ostaisi turhia roinia? Sinä luonnollisesti valikoit huolellisesti ne tarpeelliset, hienot ja käytännölliset esineet, joista pystyt luopumaan pientä rahallista korvausta vastaan vain toisia ihmisiä ilahduttaaksesi! :saint: Jopa käy kauppa kun ajattelee näin :saint: *uskoo itsekin huvikseen*

Huomenta!

Meillä vapaapäivä, käydään vain kaupassa, ostetaan herkkuja ja ollaan. Tai no, ehkä vois käydä varastossa kurkkimassa, löytyisikö sitä joulutarve-(heh, olin sanoa roina) pussia...

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Huomenta!

Meillä vapaapäivä, käydään vain kaupassa, ostetaan herkkuja ja ollaan. Tai no, ehkä vois käydä varastossa kurkkimassa, löytyisikö sitä joulutarve-(heh, olin sanoa roina) pussia...
Hyvä tyttö!*taputtaa päätä*

Huomenta:)
Kunhan mies herää niin lähdetään kauppaan. Pihaa siivoillaan (ei kovin houkutteleva ajatus, kuravelliä koko piha:/ ), haetaan kuusi pihalle ja laitetaan siihen valot. Sisällä olis siivottavaa vaikka kuin ja pyykkiä pitää pestä+viikata. Lenkille olisi mukava ehtiä. Illalla saunaan. Niin ja teini-katras lähtee ratsastamaan, kunhan vaan saan ne potkittua ylös sängystä.

Huomenta. Meilla on uimakisat. Siella meneekin koko paiva. Toivoo jo etta paiva olisi pulkassa.

Samalla reissulla pitaisi kayda moikkaamassa vanhimman pojan kummitatia seka meidan kummipoikaa(18 v) ja vieda jouluterveiset heille.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Stop tykkänään, sinulla on huono asenne!:D Kuka nyt ostaisi turhia roinia? Sinä luonnollisesti valikoit huolellisesti ne tarpeelliset, hienot ja käytännölliset esineet, joista pystyt luopumaan pientä rahallista korvausta vastaan vain toisia ihmisiä ilahduttaaksesi! :saint: Jopa käy kauppa kun ajattelee näin :saint: *uskoo itsekin huvikseen*

*reps* Totta puhut, kyllähän myyjän pitää uskoa itseensä. Mutta se mikä on mulle turhaa roinaa, voi jollekin toiselle olla ihania aarteita :D

*reps* Totta puhut, kyllähän myyjän pitää uskoa itseensä. Mutta se mikä on mulle turhaa roinaa, voi jollekin toiselle olla ihania aarteita :D
Näinhän se justiin on, samaa olemme mekin täällä tehneet ja kun oikein touhotin, että mitäs turhaa täältä vielä löytyisi, mieheni opasti minua tuohon tapaan myymisen ja ostamisen asennepuoleen

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Näinhän se justiin on, samaa olemme mekin täällä tehneet ja kun oikein touhotin, että mitäs turhaa täältä vielä löytyisi, mieheni opasti minua tuohon tapaan myymisen ja ostamisen asennepuoleen

:D

Mä olenkin menossa ens viikolla myynnin ja markkinoinnin koulutukseen, joten mulla voi olla tuo asenne vielä vähän hakoteillä :D Harmi kun se koulutus ei alkanut ennen tätä kirpparirumbaa.

Yhteistyössä