T tähtituike Aktiivinen jäsen 15.03.2007 1 360 0 36 24.11.2007 #1 onko triossa viel jesper junior ja missä lanttila sijaisee siis kirppis
P Pessi Aktiivinen jäsen 12.06.2007 18 535 1 36 24.11.2007 #3 Keskustassa on tänään joulun avaus, varaudu kammottavaan ryysikseen Parkkipaikat ovat ilmaisia tänään.
Keskustassa on tänään joulun avaus, varaudu kammottavaan ryysikseen Parkkipaikat ovat ilmaisia tänään.
T tähtituike Aktiivinen jäsen 15.03.2007 1 360 0 36 24.11.2007 #4 me mitään jesperiä löyetty, kun oli muuttanut ja meijän 7-vuotis oli taas sellasel päällä että oksat pois, eikä sit tietenkään lanttilassakaan päästy käymään. Se siitä ihanasta reissusta joksi mä kuvittelin tän muodostuvan.
me mitään jesperiä löyetty, kun oli muuttanut ja meijän 7-vuotis oli taas sellasel päällä että oksat pois, eikä sit tietenkään lanttilassakaan päästy käymään. Se siitä ihanasta reissusta joksi mä kuvittelin tän muodostuvan.