tänään lahteen ja kysynkin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähtituike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me mitään jesperiä löyetty, kun oli muuttanut ja meijän 7-vuotis oli taas sellasel päällä että oksat pois, eikä sit tietenkään lanttilassakaan päästy käymään. Se siitä ihanasta reissusta joksi mä kuvittelin tän muodostuvan.
 

Yhteistyössä