B
bella
Vieras
meillä kävi kerran yksi vuosi meille tuntematon virpoja äitinsä kanssa,kun olisin antanut rahaa äiti kielsi sen.Eipä mulla sitten ollut mitään jemmassa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:muna jenkkiä tikkarit sekä laku ja suklaapötkö
Alkuperäinen kirjoittaja ajat muuttuu:Alkuperäinen kirjoittaja höh:kyllä mulle kelpas muksuna se pelkkä suklaa-muna! Mun mielestä tossa pussissa oli aika paljon...
Eilen töissä yksi rouva pyysi vaihtorahoja 5? seteleinä, kun tulee niitä virpojia, mä olin vähän monttu auki koska itse aikoinaan sain joltain 10mk kolikon ja olin ihan pää pyörällä, että HIRVEEN PALJON ANTOI![]()
Silloin, kun mä olin virpomis ikäinen, oli vielä kymmenenmarkkaakin seteli. Kyllä ne oli markkoja ja 50 peennisiä mitä rahoina annettiin palkaksi. Muistan kuitenkin, että yksi mies antoi meille kaverin kanssa puoliksi kymmenenmarkkaa ja me oltiin ihan "wau, oho!" ja ristittiin se sitten kymppi-mieheksi ja muistettiin joka vuosi käydä sillä virpomassa.
Niin ne ajat (ja lapset) muuttuu....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :o:Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Meillä kävi somali lapset virpomassa, ja tää on kirjoitettu hyvällä!
Öö tuota muslimit palmusunnuntaita toivottamassasuo anteeksi mutta mun mielestä aika outoa.
Suomessa ne asuu eli miksi se olisi outoa? Kysy suomalaisvirpojilta onko ne kastettu, kuuluuko ne kirkkoon ja tietääkö ne miksi virvotaan, olen varma että 99% ei tiedä vastausta.