Tänään kirppiksellä löysin taas yhden todellakin ylihinnoitellun tuotteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahneutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahneutta

Vieras
Näin juuri jossain mainoksen missä Luhadan sellaisen valkoisen laukun sai kaupanpäälle kun osti jotakin. En tosiaankaa muista mikä tuote oli jäi vain mieleen se valkoineen laukku kun katsoin kuviota mikä siinä on.
Joku pyysi tästä laukusta 10e kirppiksellä :D No eihän se ole hullu joka pyytää vaan se kuka maksaa,mutta kuitenkin.

Juu tässä meillä oikein kirppistieteilijä. Ei oo paljon, ok :D No sinä olisit sitten se tyhmä

No ehkä se ihminen joka ostaa sen laukun kirpparilla tykkää juuri siitä laukusta ja on valmis maksamaan uudesta laukusta kympin. Ehkä hän tietääkin että laukun saa ilmaiseksi jos tilaa vaikka muutaman kuukauden Menaiset tai ostaa viisi pakettia pyykkiainetta, mutta ehkä hän ei tarvitse niitä lehtiä eikä pyykkiainetta vaan sen laukun.

Mä en ole vielä ymmärtänyt miksei ilmaiseksi saatuja kaupanpäällisiä tai äitiyspakkauksen vaatteita saisi myydä kerta ne on ilmaiseksi saatuja. Samanlaisia tavaroita ne on kuin muutkin kaupassa olevat uudet. Tekeekö se siitä tavarasta huonomman jos sen on saanut ilmaiseksi?

• Tykkää
Reactions: chef
No ehkä se ihminen joka ostaa sen laukun kirpparilla tykkää juuri siitä laukusta ja on valmis maksamaan uudesta laukusta kympin. Ehkä hän tietääkin että laukun saa ilmaiseksi jos tilaa vaikka muutaman kuukauden Menaiset tai ostaa viisi pakettia pyykkiainetta, mutta ehkä hän ei tarvitse niitä lehtiä eikä pyykkiainetta vaan sen laukun.

Mä en ole vielä ymmärtänyt miksei ilmaiseksi saatuja kaupanpäällisiä tai äitiyspakkauksen vaatteita saisi myydä kerta ne on ilmaiseksi saatuja. Samanlaisia tavaroita ne on kuin muutkin kaupassa olevat uudet. Tekeekö se siitä tavarasta huonomman jos sen on saanut ilmaiseksi?

Lukutaito taasen kunniaan. Missä sanoin,että ei saa myydä? Kyse oli nyt hinnasta.

Jos mä olisin moista laukkua vailla, niin kyllä. Voisin maksaa kympin.

Ja pikainen googletus kertoi laukun arvoksi 39 euroa...joten ei se 10€ siihenkään nähden kovin suuri summa ole.

Niin, eihän se tarkoita että se on ilmainen (arvoton) jos se on saatu kaupanpäälliseksi. Saahan noiden lehtien tilauksen kaupanpäällisiksi esim. risteilylahjakortteja tai jotain Pentikin poroja, tuskin nekään nyt arvottomia eli ilmaisia ovat vain sen takia että ovat kaupanpäällisiä.

Eri asia sit jotkut oikeesti ILMAIStavarat.

• Tykkää
Reactions: chef
Niin, eihän se tarkoita että se on ilmainen (arvoton) jos se on saatu kaupanpäälliseksi. Saahan noiden lehtien tilauksen kaupanpäällisiksi esim. risteilylahjakortteja tai jotain Pentikin poroja, tuskin nekään nyt arvottomia eli ilmaisia ovat vain sen takia että ovat kaupanpäällisiä.

Eri asia sit jotkut oikeesti ILMAIStavarat.

Nyt ei kukaan taas puhunut ilmaistavaroista mitään vai luitko jossain niin? Ja mikä muuten on ihan ilmaistavara?

Sulla nimimerkki "ahneutta" on kyllä kilo hiekkaa pilluusa tai lääkitys huonolla mallilla, ei kukaan normaalilla tunneälyllä varustettu puhu noin törkeästi muille, edes internetissä. Saisit hävetä.

Juu älä tule rääpimään jos ei ole asiaa asiasta mistä puhutaan.
Ok, taisit siis tarkoittaa omaasi :)

Sä oot kyllä hauska. Mun vastauksessa oli monta riviä ja YKSI lause ilmaistavaroista ja kyllä se liittyi asiaan :D Tosi noloa sulta vetää tollaset itkupotkuraivarit kun sun kanssa ei kukaan olekaan samaa mieltä ja alkaa kiukuttelemaan muille keskustelijoille. Muista kierrellä jatkossakin kirppiksiä 'löytöjen' toivossa :)

Sä oot kyllä hauska. Mun vastauksessa oli monta riviä ja YKSI lause ilmaistavaroista ja kyllä se liittyi asiaan :D Tosi noloa sulta vetää tollaset itkupotkuraivarit kun sun kanssa ei kukaan olekaan samaa mieltä ja alkaa kiukuttelemaan muille keskustelijoille. Muista kierrellä jatkossakin kirppiksiä 'löytöjen' toivossa :)

Ilmeisesti kaikki maksaisi tuosta kassista 10e, minä en tosiaankaan maksaisi. En ole sanonut missään vaiheessa,että ei saisi myydä tai pyytää hintaa, vaan olen tarkoittanut sitä,että miksi pitää ruveta ahneeksi. Tuosta kassista 10e on aivan liikaa olsi se sitten ostettu, kaupanpäällinen tai ilmaiseksi saatu.

ja itkupotkuraivareista sinä et ilmeiseti tiedä mitään jos minä muka olen sellaiset sinun mielestä saanut :)

Yhteistyössä