Tänään keittiöön tädiksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
:D

Kaikkeen sitä joutuukin... Koulun keittäjä soitti ja pyysi avukseen, lähinnä ruuanjaossa, on keittiöapulainen sairastunut ja vakiotuuraja myös. Oli juuri tapetoimassa seinää ja menin lupautumaan, että pääsen jatkamaan hommaa. :kieh:

Eli tänään Jonsered-täti kuskaa alaluokkalaisille ruokaa toiseen kiinteistöön ja pitää tuntosarvet hörössä yläluokkalaisten suhteen. On kuulemma keittäjä ajautumassa konfliktiin heidän kanssaan. Eivät muksut mokomat syö kouluruokisa, vaikka ihan hyviä ovat. Eräs seiskaluokkalainen muotoili asian hienosti: "Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin, miks monet pitää noita ruokia hyvinä, mutt mä en enää vaan totu..." Keittäjä on siis vaihtunut liki vuosittain ja aina uudella ihmisellä uuudet kujeet.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mä luulen että ne ottaa kiltisti vastaan mitä annat. :D

Pakko. Olen pelottava.

Stasia nolottaa varmaan täysillä, kun hoksaa totuuden: oma äiti koulun tiloissa. :kieh: Mossad jää kotiin kipeänä ja Hekaa ei hetkauta.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mä luulen että ne ottaa kiltisti vastaan mitä annat. :D

Pakko. Olen pelottava.

Stasia nolottaa varmaan täysillä, kun hoksaa totuuden: oma äiti koulun tiloissa. :kieh: Mossad jää kotiin kipeänä ja Hekaa ei hetkauta.

muista sit vilkutella iloisena kun Stasi vilahtaa ruokalan ovella ja huudat sille et kato kato, äiti on täällä :D

no joo, huono idea (tai sit ei.. :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:

Ihanaa.

Hymyilet tosi leveästi ja vilkutat Stasille :D

Rattoisa päivä tiedossa :D

Keittäjä innoissaan huhuili Stasille, että "Kato, kuka täällä on! Päivä päivältä vaan paranee apulaiset, vai mitä?" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
Kuinkas päivä meni?

Kuorin perunoita ja porkkanoita, kuskasin ruokaa, hain astiat takaisin, raastoin porkkanoita ja kaalia ja ihan kivaa oli. Mutta en työkseni tuota tekisi. En.

Mutta ihania lapsia tuolla on. Kävivät keittiön ovella kiittämässä ruuasta ja juttelemassa niitä näitä. Söimme oppilaiden ja opettajien kanssa itsekin. Hyvin yhteisöllistä. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bre:
Onks sulla aiempaa kokemusta moisesta toiminnasta?

No kai nyt jokainen osaa penskoille ruokaa antaa. Jestas sentäs.

Ainakin, jos joku tekee sen valmiiksi. :D

Pitääkin kysyä keittäjältä, kuinka hän kehtaa ottaa palkkaa vastaan tuosta "työstä"... :kieh: Ei vaineskaan, ammattitaitoisen ihmisen kanssa on helppo toimia.

Eli sittenhän päivästä jäi postiivinen kuva :D

Ja näköjään pääsit tekemään kaikkea kivaa :D Ja Stasi... Niin no. Oli varmasti oikein iloinen tavatessaan äiskän keittiössä. :D :D :D

Mä lähden nyt oman sorvin ääreen..... Samoja hommia tekemään :whistle:

Yhteistyössä