tänään käytiin pojan kanssa korve nenä ja kurkku tautien lekurilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
kun lastenlekuri suositteli näyttää kitarisat.. no lekuri kattoi ihan tavallsiesti kurkkuun keskusteltuamme oireista.. ja sanoi leikataan ne pois viikom päästä olisi leikkausa aika... ja lääkäri ei edes nähnyt risoja... sanoin sitten että tulee huono omatunto jos ne leikataan ilman katsomista.. no sitten loppujen lopuksi lekuri tähysti nenän kautta ja risat oli niin normaalit kun olla ja voi.. leikkausta ei siis tarvinnut :| ihmetytti et miten lekuri voi ensin sanoa leikataan näkemättä risoja :/ laskussa ei muuten ottanut lekurinpalkkiota ollenkaan pelkästää toimenpide maksun

Yksityisissä lääkäreissä on melkoisesrti tasoeroja. Itse laitan lääkärin nimen googleen ja katson mitä tulee. Pelkästään yksityisellä puolella työskentelevistä minulla on kehnoja kokemuksia. Oulussa eräs nkk-lääkäri ei tuntunut tietävän mistään mitään, kun menin toiselle nkk-lääkärille toiseen lääkärikeskukseen, vastaukset tulivat kuin apteekin hyllyltä, ja heti oli selvä tieto, mitä tutkimuksia tarvitaan ja mitä tehdään tarvittaessa myöhemmin. Hän myös suositteli osan tutkimuksista tk:hon, koska tulee meille halvemmaksi. Erot ovat kyllä melkoisia yksityisellä puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yksityisissä lääkäreissä on melkoisesrti tasoeroja. Itse laitan lääkärin nimen googleen ja katson mitä tulee. Pelkästään yksityisellä puolella työskentelevistä minulla on kehnoja kokemuksia. Oulussa eräs nkk-lääkäri ei tuntunut tietävän mistään mitään, kun menin toiselle nkk-lääkärille toiseen lääkärikeskukseen, vastaukset tulivat kuin apteekin hyllyltä, ja heti oli selvä tieto, mitä tutkimuksia tarvitaan ja mitä tehdään tarvittaessa myöhemmin. Hän myös suositteli osan tutkimuksista tk:hon, koska tulee meille halvemmaksi. Erot ovat kyllä melkoisia yksityisellä puolella.

Meidät ohjattiin tuolta julkiselta puolelta kääntymään yksityisen puolelle. Lastenneuvolassa käydessäni mainitsin asiasta ja sieltä suositeltiin tätä tiettyä lääkäriä. On kuulemma ihan hyväksi kehuttu.
Meillä on poitsun kurkussa sellainen aikuisen peukalonpään kokoinen pallukka. Se on ollut siellä jo tosi kauan, eikä julkisella ole osattu tehdä sille muuta kuin ottavat vain aina sen nieluviljelynäytteen, josta ei ole vielä tähän päivään mennessä löytynyt mitään vikaa.

Jahas, lääkärissä käyty.
Kuulemma ihan normaali pallukka, suurentunut nielurisa. Jos rupeaa öisin olemaan hengityskatkoksia, niin sitten leikataan. Aika hurjalta se patti näyttää, kun se peittää melkein koko nielun.
Eli ei siis tultu yhtään sen viisaammiksi sillä reissulla. Se kymmenminuuttinen maksoi 70 ?, onneksi poitsulla on vakuutus! :kieh:

Yhteistyössä