Alkuperäinen kirjoittaja endie:
*taputtaa karvaisia käsiään* wau sä osaisit sit kuitenki vastata jotain, no hyvä. Nyt suuri huoli minun rinnasta lähti pois kun aloin jo pelätä niitä pikku rassukoita, joita nyt pelottin suunniltaan kaupassa, ja joiden vanhemmat eivät sitten osaisikaan sanoa mitään niille jos ne pelästyi
mua ehkä vähän häiritsee toi sun asenne ( vai kuvittelenko sen ? ) , että aikuisella ei tarvi olla mitään vastuuta puheistaan jos on lapsia kuulemassa. että sitä voi vitsillä heittää karkin olevan myrkkyä ja sitten nauraa itsekseen kun vanhemmat ei tykkää siitä. ja noi vanhemmat varmasti osaa asian lapsilleen selittä että oli höpöhöpö juttua, mutta kun lapsen mieli on joskus outo ja sinne saattaa jäädä pyörimään vaikka mitä hupsuja pelkoja ja turhia itkunaiheuttajia. Joku lapsi on jopa pelännyt mainosta jossa jonkun pesuaineen on luvattu RÄJÄYTTÄVÄN lian pois.
Mutta myönnän, tässä kasvaa jo vähän kärpäsestä härkänen (

) , mutta kuitenkin avauduin :xmas:
Omalle lapselle tottakai pitää vastata kun se jotain mankuu, mut sen voi sanoo vaikka ihan vaan että "et saa piste".
jos mun muksu vinkuis Lassien haalaria, en mä menis siihen ja sanos "kuule tollasii paskoja ja rumia halpiksia me ei osteta" ja nauras ittekseni kun se lassiehaalarisen lapsen äippä tekis The ilmeen.