Tänään Ikeaan, mutta kumpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Pitäisi siis päättää, kumman aputason tuonne keittiööni hankkisin. Kumman sinä ottaisit? Olettaen, että kumpi vain sopisi keittiöösi.

38532_PE130363_S4.JPG

23030_PE107804_S4.JPG

Alkuperäinen kirjoittaja alempi:
alempi ehdottomasti! Näyttää jukevämmältä ja tuossa voi pilkkoa kaikkea. toisessa renkaat alla, en pidä. Mut sullehan se tulee..
Ja tässäpä tämä sitten tuleekin :D Tosi vaikea valita, mutta käytössä tuo pöytä tulisi nimenomaan olemaan "kokkailupöytä" . Mä kun vaihdoin kesällä 6 hengen ruokapöytäni 2 hengen pikkupöytään ja tosiasia on, että sen ääressä en mahdu mitään sörsseleitä valmistamaan. Tossa alemmassa pöytätaso toimisi sekä työtasona että leikkuulaitana, ylemmästä en ole ihan varma.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ota alempi.
Mutta onko se tarpeeks korkea, näyttää kuvassa jakkaralta.
Näyttää jakkaralta muille kuin meille kanantaluttajille :D On se mulle tarpeeksi korkea.

Tuo pöytä ei tule - ehkä - olemaan pitkäikäinen meidän käytössä, koska muutaman vuoden päästä aloitan keittiörempan ja koko apupöytä saattaa käydä tarpeettomaksi. Mutta siksi ajaksi on pakko joku työtaso saada.

Alempi on paremman näköinen. Riippuu tarvitsetko lisää laatikkotilaa ja haluatko liikutella apupöytää paljon. Itse päätyisin ulkonäöllisin perustein alempaan.

Alempi on jotenkin tyylikkäämpi ja laadukkaamman oloinen. Nuo tangot on kivoja pyyhkeiden säilyttämiseen ja voihan siihen panna muutakin roikkumaan. Alatasolle sopii koreja, joten säilytys tilaakin saa. Ylemmän laatikostoilla on tuksin mitään hyötyä, kun niin kiikkerältä näyttää koko hökötys.

Yhteistyössä