tänään aloitin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 12345678
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

12345678

Vieras
eli vaaka näytti 81kg ja pitkä oon 172cm, jos tota painoa sais vaik 10-15kg pois kesäksi... ni olis kyl ihanaa!! =) =) olen 2:n lapsen äiti poika -01 ja tyttö -03.. painonvartijoiden pisteillä .. viime keväänä laskin pisteitä ja laihduin 2:ssa vkossa 6kg.. mutta sillon liikuin älyttömästi ja join vettä koko ajan.. nyt flunssa, ni ei voi viellä alottaa lenkkeilyä.mutta nyt tekemään ruokaa!! :p :p Tsemppiä kaikille!!! :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 11:44 pippuri75 kirjoitti:
Minulla 20kg enemmän, ja tavoite olis saada sun lähtöpaino.. eli pidä ajan hermolla miten menee ja tsemppiä!!

joo, mä käyn kertomassa missä mennään!! :) :) pidetään peukut pystyssä ja uskotaan itseemme !! :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 11:55 12345678 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 11:44 pippuri75 kirjoitti:
Minulla 20kg enemmän, ja tavoite olis saada sun lähtöpaino.. eli pidä ajan hermolla miten menee ja tsemppiä!!

joo, mä käyn kertomassa missä mennään!! :) :) pidetään peukut pystyssä ja uskotaan itseemme !! :hug: :hug:
eipä tässä muukaan auta!!?!
mut käyn välillä katselemassa täällä että mikä tilanne.. mulla ei kotona nettiä, niin saattaa aina mennä aikaa, et tiedoksi vaan..

Siitä se lähtee :) Täällä "vanha konkari mukamas" kun neljäs viikko jo alkaa ;)

Pistähän sinäkin sitten omia kilopinoja tänne! Mun "painonvartijana" toimii mun mieheni, tänne oon sit laittanut mitä on tippunut. Toistaiseksi joka viikko on paino laskenut, mutta tässä minä oottelen sitä takapakkia. Se tuntuu olevan kaikilla väistämätön jossain vaiheessa :/ Tulis äkkiä niin pääsis siitäkin ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 16:53 Shaina kirjoitti:
Siitä se lähtee :) Täällä "vanha konkari mukamas" kun neljäs viikko jo alkaa ;)

Pistähän sinäkin sitten omia kilopinoja tänne! Mun "painonvartijana" toimii mun mieheni, tänne oon sit laittanut mitä on tippunut. Toistaiseksi joka viikko on paino laskenut, mutta tässä minä oottelen sitä takapakkia. Se tuntuu olevan kaikilla väistämätön jossain vaiheessa :/ Tulis äkkiä niin pääsis siitäkin ;)

Ei sitä välttämättä tule! Mulla se pakki tuli kun retkahti syömään karkkeja ym.. Nyt taasen sisulla yritetään.

Mulla on menossa nyt kahdeksas kuukausi :$ kiloja lähteny 17 ja matka jatkuu vielä ehkä kymmenen kilon verran.. tavoitteeseen olis 13kg, mutta kun ihmiset jo kauhistelee että ei voi niin paljon tiputtaa ettei jää mitään jäljelle :laugh: (147cm tavoite 50kg)

Yhteistyössä