Tänään ajeltu peräkärry perässä 250 km. Mitäs muut puuhannut?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Tänään ajettu 249 km peräkärry perässä.
Halpaa lystiä, keskikulutus peräkärryn kanssa 14.8 L /100 km.
Noh, saatinpa uusia huonekaluja Ikeasta reippaasti ja meinasi pieni parisuhderiitakin tulla, kun peruuteltiin meidän mäkeä ylös ja en ymmärtänyt täysin vaimon koordinaatteja.
Palsta muuten näyttää taas toimivan niin kun pitää! :)
Mitäs muut lauantaina hommanneet?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Mara";26073350]Huomasitko että motarilla saa ajaa jo 100/120 km/h, nopeuttaa kivasti kärrynkin kanssa.[/QUOTE]

En ajanut motarilla ja peräkärryn kanssa ei saa ajaa, kun 80 km/h, oli rajoitus tiellä mikä tahansa.

En ajanut motarilla ja peräkärryn kanssa ei saa ajaa, kun 80 km/h, oli rajoitus tiellä mikä tahansa.

Näinpä, aika monelta tuntuu unohtuvan tuo että vaikka kuinka olisi motari ja 120km/h rajoitus, peräkärry perässä ei ajeta kuin sen 80km/h. Ajettiin pari päivää sitten Suomen läpi 1150km ja todella paljon näkyi urpoja jotka veti helpostikin vähintään 100km/h kärry perässä. Uskomatonta hölmöilyä.

Ajeltiin tänään kylään, mies mennessä ja minä tullessa. Takaisin tullessa mies tuumas...ei h*vetti, onko täällä jo 100 rajotus, mä ajelin akheksaa kymppiä koko matkan! Sattuuhan sitä.... Liikennettä ei juuri ollut joten kukaan ei mennyt ohi.

Aamusta käytiin lapselle hakemassa antibioottikuuri. Ärsytti mennä päivystykseen, mutta perjantaina ei ollut enää lääkäriaikoja eikä kuulemma seuraavalla viikollakaan... Onneksi ei ollut pahasti jonoa! Muuten pidetty sadetta koko päivä. :/

Mulla piti olla jäljestystä, mutta yllättäen se peruuntui vasta viime hetkellä. Kävin sitten kaverin hellun synttärijuhlassa tytön ja pennun kanssa. Muuten olen hoivaillut leikkauspotilasta, järjestänyt koirille tekemistä ja päikkäritkin ehdin ottaa.

Yhteistyössä