tänää varmaan synnärille...pelottaa :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
nyt menossa rv39+3...eilen ajattelin et vähän vauhditan tätä synnytyksen alkamista..kävin lenkillä,saunassa ja rakasteltiin miehen kans :)
yöllä sit heräilin siihen että supisteli melkein kokoajan ja nyt aamul jatkunu vaan..tuntuu myös ns. painetta takapuolessa,ihan ku pitäs nopee juosta vessaan ettei tuu p*skat housuihin mut sit kun menee vessaan niin ei tuu ees mitään.. :/
voisko teidän mielestä olla lähtö lähellä? :) kohdunsuukin ollut jo joitakin päiviä n. kolmisen senttiä auki :)

Samoilla viikoilla mennään.. samoja tuntemuksia kuin sulla ollut jo muutama yö, mutta mitään ei ole alkanut tapahtumaan :/ Ei se kohdunsuu kerro mitään välttämättä, mutta toivotaan parasta. Tuo mun pentu ei tuu ulos varmaan ikinä.

Sinuna lähtisin näytille. Mun keskimmäisen "supistukset" tuntuivat vaom tuollaisena paineena takapuolessa. Minä luulin ensin ummetukseksi ja sitten kun viimein tajusin, mistä oli kyse oli jo myöhäistä lähteä sairaalaan. Ambulanssin henkilökunta toimi kätilöinä ja kaikki meni onneksi hyvin. Siis mulla ei ollut kipeitä supistuksia lainkaan !! Esikoiselta tääs oli järjettömän kipeät supistukset.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Sinuna lähtisin näytille. Mun keskimmäisen "supistukset" tuntuivat vaom tuollaisena paineena takapuolessa. Minä luulin ensin ummetukseksi ja sitten kun viimein tajusin, mistä oli kyse oli jo myöhäistä lähteä sairaalaan. Ambulanssin henkilökunta toimi kätilöinä ja kaikki meni onneksi hyvin. Siis mulla ei ollut kipeitä supistuksia lainkaan !! Esikoiselta tääs oli järjettömän kipeät supistukset.

No hei, aika upeeta, et ei ole kipeitä supistuksia! Mut, joo aika hurjaa, et synnytys oli jo noin pitkällä! Toivottavasti kaikki meni hyvin ja vauvalla kaikki ok :)

Mistä ne kivuttomat synnytyssupistukset sitten erottaa?? Mullakin jalkaa särkenyt ja nivusia ja sanottu, että supistuksia ovat.. sitten ne kivuliaat loppuu kuin seinään aina.. Mistä tietää että nyt mennään? Viikot on täynnä..

Ap:n tilanteessa menisin näytille.
Kaverilla oli kanssa 3cm auki monta viikkoa mutta kohdunkaulakanavaa jäljellä.Teki tosi pitkän ja reippaan kävelylenkin rv 39+6 ja seuraavana päivänä vauva syntyi =)

mulla on kohdunkaulakanavaa jäljellä n. 1.5cm.
koskee myöskin just noihin nivusiin. mä oon ravannu tuolla sairaalassa tosi usein jsn. tarkastuksissa hb:n takia yms..ärsyttää jos taas turhaa meen :/ tekis mieli vaan sanoo niille että en lähde täält ennenku pikkunen syntyy.

Yhteistyössä