Väsyttää, on vetämätön olo, lisäksi toinen jalka on ihan jumissa... toivottavasti ei ala se pahuksen iskias taas vaivata. :headwall: Ihanaa ett noi muumit tulee tälleen aamusta, mulla on sekunti siis aikaa juoda kahvi: jätkä on riiviö tuulella, kiipeää, kiusaa, heittelee tavaroita.
Tästä tulee piiiiiiiiiiiiiiiiiitkä päivä. :|
Tästä tulee piiiiiiiiiiiiiiiiiitkä päivä. :|