Tän päivänen seksi oli huonointa ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dildo lähti tilaukseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dildo lähti tilaukseen

Vieras
Että kun vieläkin ketuttaa. Edellisestä kerrasta melkein viikko. Yleensä seksi on perushyvää, välillä upeaa. Nyt se oli perseestä.

Nyt oli siis tarkoitus yrittää saada g-piste orgasmia. Yleensä vaan nuoleminen tehoaa, mutta mä en jotenkin pidä siitä. Koen sen nöyryttäväksi vaan maata siinä ketarat sivussa. Orgasmit on kyllä hyviä, mutta haluaisin saada semmoisen kun muna on sisällä ihan suoraan sanottuna.
No koska siitä edellisestä kerrasta oli aikaa niin mies sanoi ettei kyllä kauaa kestä. Aateltiin sitten, että tulkoon hän eka ja kohta sitten uusintakierros.
No eipä se muna enää sitten noussut. Nuolentaan koetettiin vaan kiihokkeena, mutta kuulemma kondomille haisi toosa.
tuosta kommentista kiukkuuntuneena marssin sitten suihkuun hoitamaan homman loppuun, mutta sekin orgasmi oli iso pettymys.
Nyt laitoin sitten dildon tilaukseen ja koitan sen kanssa seuraavaksi jotain kivaa.

Miestä en syytä yksin, olisin itsekkin voinut tehdä jotain hänen uudelleen kiihottamiseksi.
Mutta nyt vaan v*tuttaa koko seksi. En todellakaan tykkää olla pelkkänä panopuuna (vaikka mies kyllä mua yritti saada tulemaan, joten ihan siitä ei ole kyse)

Ehkä mä vaan luovutan koko seksin suhteen ja harrastan sitä tästä lähtien vain kun lapsia yritetään.. mikä on siis joskus vuoden päästä :/

ketään ei taida kiinostaa, mutta kummasti tää avautuminen helpotti vähän tätä ärsytystä mikä on ollut nyt koko päivän.. ei ehkä tule miehelle avauduttua aiheesta..

:D

No ensinnäkin...kaikki naiset eivät koskaan saa orgasmia. Olet siis onnekas kun sen kuitenkin joillakin avuin saat.

Ja tuo G-pisteorgasmi lienee vaikeampi saada niillekin, ketkä orgasmeja saa, joten ehkei siitä nyt kannata noin kovia pultteja ottaa, jos ei onnistu :D

Miksi makaat ketarat leviällä suuseksin aikana? Kai sitä nyt muitakin asentoja sille suuseksille on? Jos oikein pinnistätä, niin keksit varmaan muutaman :)

Ja jos toosa haisee kortsulle, niin se haisee sille. Eikai sekään mikään kilarijuttu ole? Pesemällä se haju lähtee :D

vai että provo :D noh näin voi kyllä käydä ja kävikin.. varmaan myös muillekin joskus..

Totta Chef.. eihän tästä kannattais suuttua, mutta jotenkin ottaa pattiin jos jää ilman sitä o:ta kun seksiä harrastetaan :( ja oli tossa muitakin asentoja kuin tuo, mutta en tiedä jotenkin ahdistaa suuseksi. Ja joskus ei haittaa vaikkei tuliskaan, mutta silloin saa edes hyvältä tuntuvaa panoa mukavan pituisen ajan.. nyt se oli valehtelematta minuutti ja that's it.

ehkä mä tästä joskus vielä aikuistun enkä ota nokkiini..

Sellaista se joskus on. Itse olen 30v, naimisissa ja yhden lapsen äiti. En ole koskaan saanut orgasmia. En yksin enkä miehen kanssa. Seksi on hyvää, mutta se loppuu aina kun mies pää. Esi leikkiä kyllä on, mutta mies on luovuttanut ja sanoo usein, ettei hän voi onnistua antamaan minulle orgasmia, ellen itse osaa tehdä sitä ensin itselleni. Että ongelmansa kullakin. Älä nyt kuitenkaan miehelle rupea raivoamaan. Ensi kerralla parempi tuuri :)
vai että provo :D noh näin voi kyllä käydä ja kävikin.. varmaan myös muillekin joskus..

Totta Chef.. eihän tästä kannattais suuttua, mutta jotenkin ottaa pattiin jos jää ilman sitä o:ta kun seksiä harrastetaan :( ja oli tossa muitakin asentoja kuin tuo, mutta en tiedä jotenkin ahdistaa suuseksi. Ja joskus ei haittaa vaikkei tuliskaan, mutta silloin saa edes hyvältä tuntuvaa panoa mukavan pituisen ajan.. nyt se oli valehtelematta minuutti ja that's it.

ehkä mä tästä joskus vielä aikuistun enkä ota nokkiini..

[QUOTE="vieras";27084810]Sellaista se joskus on. Itse olen 30v, naimisissa ja yhden lapsen äiti. En ole koskaan saanut orgasmia. En yksin enkä miehen kanssa. Seksi on hyvää, mutta se loppuu aina kun mies pää. Esi leikkiä kyllä on, mutta mies on luovuttanut ja sanoo usein, ettei hän voi onnistua antamaan minulle orgasmia, ellen itse osaa tehdä sitä ensin itselleni. Että ongelmansa kullakin. Älä nyt kuitenkaan miehelle rupea raivoamaan. Ensi kerralla parempi tuuri :)[/QUOTE]

kiitos tästä. Ja toivon orgasmia sinullekkin joskus. Noita dildoja kun katselin niin siellä oli joillakin ollut kokemus ettei muuten ole saanut orgasmia, mutta sillä onnistuu. Ehkä se auttaisi sinua?
Mutta kyllä seksi voi olla miellyttävää oikeassa asennossa muutenkin.. ehkä tässä vielä on aikaa oppia :)

Mulla ei tule läheskään joka kerta (pelkästään) penetraatiossa. Aina ei tarvikaan mun mielestä, koska jos oon tarpeeks kiihottunut niin sit tulee kyllä, ja itse onnistun aina.

Ei välttämättä ole hyvä idea että mies tulee ensin. Loppuu helposti inspiraatiokin siihen.

Ootko ap minkä ikänen? En halua mitenkään mieltäs pahottaa, mutta tuon tekstin perusteella, et kovin kypsältä vaikuta...

Itsekin olen tosi nuori, mutta meillä ei ole ikinä ollut noin suorituskeskeistä seksiä, enkä kyllä noin pienestä kilahtaisi miehelle. Tuskinpa sun mieheskään on tyytyväinen tuohon kertaan, kun sen oman rakkaan kuitenkin haluaa saada nauttimaan. Miehes voi tuntea riittämättömyyttä, kun ei kyennyt toiseen kertaan, eikä saanut sulle orgasmia tehtyä ollenkaan.

Ei ehkä kannata etukäteen suunnitella kovin tarkkaan, kun tulee suorituspaineita.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";27084810]Sellaista se joskus on. Itse olen 30v, naimisissa ja yhden lapsen äiti. En ole koskaan saanut orgasmia. En yksin enkä miehen kanssa. Seksi on hyvää, mutta se loppuu aina kun mies pää. Esi leikkiä kyllä on, mutta mies on luovuttanut ja sanoo usein, ettei hän voi onnistua antamaan minulle orgasmia, ellen itse osaa tehdä sitä ensin itselleni. Että ongelmansa kullakin. Älä nyt kuitenkaan miehelle rupea raivoamaan. Ensi kerralla parempi tuuri :)[/QUOTE]

Suosittelen ostamaan kunnollisen dildon, jossa on klitoriskiihotin, tämä on todella hyvä:
Sassy Siamesey | Kaalimato.com

Tietenkin voi sitten alkuun olla parempi ihan yksikseen harjoitella, niin pystyt rentoutumaan ja orgasmi tulee helpommin. :)

Voi jeesus mitä suorittamista. Ihmekkö tuo. Kai pidät excell taulukkoa siitä tuletko vaiko etkö ja seuraat käppyröistä miten on käynnyt viime kuussa ja vartaat edellisvuoteen.

Ihme vinkuja. Mies tekee kaikkensa eikä mikään kelpaa. Aika harva mies kykenee toiseen varviin heti edellisen jälkeen, vaikka näillä palstoilla porukka niin väittääkin. Ei se miehen vika ole. Ja antaa suuseksiäkin, yrittää selvästi kaikkensa.
En tajua mitä se tuollaisen nirppanokan kanssa tekee.

[QUOTE="nuori äiti";27084857]Ootko ap minkä ikänen? En halua mitenkään mieltäs pahottaa, mutta tuon tekstin perusteella, et kovin kypsältä vaikuta...

Itsekin olen tosi nuori, mutta meillä ei ole ikinä ollut noin suorituskeskeistä seksiä, enkä kyllä noin pienestä kilahtaisi miehelle. Tuskinpa sun mieheskään on tyytyväinen tuohon kertaan, kun sen oman rakkaan kuitenkin haluaa saada nauttimaan. Miehes voi tuntea riittämättömyyttä, kun ei kyennyt toiseen kertaan, eikä saanut sulle orgasmia tehtyä ollenkaan.

Ei ehkä kannata etukäteen suunnitella kovin tarkkaan, kun tulee suorituspaineita.[/QUOTE]

olen varmaan nuori. Ainakin seksin suhteen, sitä on harrastettu nyt noin neljä vuotta.
Suorituskeskeistä ehkä, mutta mulle se pääasia seksissä on orgasmin saanti. Se on se mikä rentouttaa ja antaa hyvänmielen.
Joskus harovin tahdon seksiä vain jotta tuntsin miehen sisälläni, mutta muuten en sitä huvikseni harrasta.
Kun himottaa ja haluan seksiä, tahdon nimenomaan sen orgasmin.

Ja kyllä vikaa oli minussakin kun olisin voinut enemmän auttaa miestä kiihottumaan, mutta siinä vaiheessa mua vaan jo ärsytti aika paljon ja meni pieleen koko touhu :/ tuon suuseksin takia mies tietenkin haisee minulle ja sitten ei enää kiinosta suutelukaan. Sen takia tahtoisin päästä koko suuseksistä eroon.
onnistuukohan ikinä..

Mutta hyvä että täällä joku paukauttaa jotain vastaan, koska kyllä tiedän ettei mieskään ollut iloinen tosta.. mutta hän sentään sai sen orgasminsa.

Kas kummaa ettet nauti. Kun koko teksti on vaan kakaramaisesti: minäminäminäminäminäminäminä. Minun orgasmi, minun sitä, minulle tätä.

Aika itsekeskeinen sängyssä. Kertoo todellisesta kokemattomuudesta joka perustuu pelkään orgasmiin. Seksissä on muitakin puolia, mutta toistaiseksi kuulostat kovin ymmärtämättömältä sen suhteen.

Parhaat orgasmit tulevat ihan toisella menttaliteetilla.

No ensinnäkin g-pisteorgasmi on todella vaikea saada, etenkin peniksen avulla. Sitä kannattaa yrittää sormella ensin, jos sellaisen haluaa välttämättä saada. Kannattaisiko opettaa miestä hyväilemään käsillä se orgasmi sinulle? Voi kestää hetken ennen kuin mies oppii millaisesta kosketuksesta pidät, mutta se on vaivan arvoista. Ja ei kai se välttämättä miehen vika ole jos et orgasmia saa? Tärkeintä orgasmin saamisessa on rentoutuminen ja toiseksi tärkeintä kosketuksen pitkäjänteisyys.

[QUOTE="usko pois";27085090]Kas kummaa ettet nauti. Kun koko teksti on vaan kakaramaisesti: minäminäminäminäminäminäminä. Minun orgasmi, minun sitä, minulle tätä.

Aika itsekeskeinen sängyssä. Kertoo todellisesta kokemattomuudesta joka perustuu pelkään orgasmiin. Seksissä on muitakin puolia, mutta toistaiseksi kuulostat kovin ymmärtämättömältä sen suhteen.

Parhaat orgasmit tulevat ihan toisella menttaliteetilla.[/QUOTE]

voisitko kertoa miten?

Minusta seksin pitää olla molemmille hyvää. Mies nyt saa joka kerta ja missä asennossa vaan.. minä olen se ongelma. Mulle jää vaan armoton ketutus jos olen himokas, yhdyntä tuntuu hyvältä, mutta orgasmia ei tule.
Kun sen saan niin sitten on taas rennompi olo. Voisin ehkä sanoa miesnäkökulmasta "kassit tyhjennetty"

vai kuinka moni mies harrastaa seksiä ja jättää tulematta?? ja jos näin kävisi niin eikö pitäisi vaikka itse hoitaa homma loppuun.
Miksi naisen pitäisi vaan alistua olemaan se joka ei saa?

Läheisyyttä ja rakkautta saan mieheltäni muutenkin, sitä en siis seksiltä erikseen kaipaa.

[QUOTE="Vieras";27085102]No ensinnäkin g-pisteorgasmi on todella vaikea saada, etenkin peniksen avulla. Sitä kannattaa yrittää sormella ensin, jos sellaisen haluaa välttämättä saada. Kannattaisiko opettaa miestä hyväilemään käsillä se orgasmi sinulle? Voi kestää hetken ennen kuin mies oppii millaisesta kosketuksesta pidät, mutta se on vaivan arvoista. Ja ei kai se välttämättä miehen vika ole jos et orgasmia saa? Tärkeintä orgasmin saamisessa on rentoutuminen ja toiseksi tärkeintä kosketuksen pitkäjänteisyys.[/QUOTE]

en mä itsekkään tiedä miten sen sormetettua minulle saisi.. Koska tää asia on ollut vähän taka-alalla pitkään. Nyt kuitenkin tahdon sellaisia saavuttaa. Mielestäni olisi ihanaa rakastella ilman suuseksiä, josta en pidä (mutta joka tällä hetkellä on se keino saada orgasmi).. emmä tiedä, harmittaa vaan koko juttu.Miks ei naiset voi tulla yhtä helposti kuin miehet. Tai kai ne jotkut tulee.

voisitko kertoa miten?

Minusta seksin pitää olla molemmille hyvää. Mies nyt saa joka kerta ja missä asennossa vaan.. minä olen se ongelma. Mulle jää vaan armoton ketutus jos olen himokas, yhdyntä tuntuu hyvältä, mutta orgasmia ei tule.
Kun sen saan niin sitten on taas rennompi olo. Voisin ehkä sanoa miesnäkökulmasta "kassit tyhjennetty"

vai kuinka moni mies harrastaa seksiä ja jättää tulematta?? ja jos näin kävisi niin eikö pitäisi vaikka itse hoitaa homma loppuun.
Miksi naisen pitäisi vaan alistua olemaan se joka ei saa?

Läheisyyttä ja rakkautta saan mieheltäni muutenkin, sitä en siis seksiltä erikseen kaipaa.

...Voi kun se seksi ei saisi olla pelkää orgasmihakuisuutta.Ei kaikki miehet todellakaan halua sitä pelkää laukeamista. Ei ainakaan mun kohdalla. Oma mies välillä hoitelee vaan mut. Toisinaan minä vaan hänet ja kaikki mahdollinen siitä väliltä. Se on meidän YHTEINEN juttu. Ei mikään suorituslaji jossa molempien pakkopakkopakko saada. Siihen kuuluu sellainen todellinen läheisyys jota voi vaan saada yhdynnässä rakkaan kanssa. Tai siis seksuaalisessa kanssa käymisessä, ei pelkässä vaon kyntämisessä.

Jos koko elämä on pelkää orgasmia ja seisokin varttoilua niin eipä siitä seksitä tartte sitten nauttia kuin nuoruusvuosina. Vaan kun opettelee rakastelun jaloja muotoja ja yhdistää siihen sen läheisyyden jota voi olla vaan puolisoiden välillä voi seksistä nauttia niiiiin kauan kuin vähänkään kynnelle kykenee.

en mä itsekkään tiedä miten sen sormetettua minulle saisi.. Koska tää asia on ollut vähän taka-alalla pitkään. Nyt kuitenkin tahdon sellaisia saavuttaa. Mielestäni olisi ihanaa rakastella ilman suuseksiä, josta en pidä (mutta joka tällä hetkellä on se keino saada orgasmi).. emmä tiedä, harmittaa vaan koko juttu.Miks ei naiset voi tulla yhtä helposti kuin miehet. Tai kai ne jotkut tulee.

No ensin kannattaa tutustua itse omaan kehoon omilla sormilla, klitoriksen hyväily on se helpoin mistä se orgasmi tulee. Jos tarvitsee lisäkosteutusta, niin liukuvoide tai hierontaöljy auttaa. Kun olet itse oppinut miten saat helpoiten orgasmin, voit opettaa miehelle saman tavan koskettaa. Ja jotkut tykkää enemmän suuseksistä jotkut käsillä koskettelusta, itse olen samanlainen kuin sinä enkä erityisesti pidä kielen kosketuksesta klitoriksella. :)

[QUOTE="tinttu";27085164]...Voi kun se seksi ei saisi olla pelkää orgasmihakuisuutta.Ei kaikki miehet todellakaan halua sitä pelkää laukeamista. Ei ainakaan mun kohdalla. Oma mies välillä hoitelee vaan mut. Toisinaan minä vaan hänet ja kaikki mahdollinen siitä väliltä. Se on meidän YHTEINEN juttu. Ei mikään suorituslaji jossa molempien pakkopakkopakko saada. Siihen kuuluu sellainen todellinen läheisyys jota voi vaan saada yhdynnässä rakkaan kanssa. Tai siis seksuaalisessa kanssa käymisessä, ei pelkässä vaon kyntämisessä.

Jos koko elämä on pelkää orgasmia ja seisokin varttoilua niin eipä siitä seksitä tartte sitten nauttia kuin nuoruusvuosina. Vaan kun opettelee rakastelun jaloja muotoja ja yhdistää siihen sen läheisyyden jota voi olla vaan puolisoiden välillä voi seksistä nauttia niiiiin kauan kuin vähänkään kynnelle kykenee.[/QUOTE]

Kyllä meilläkin välillä hoidellaan vain toinen. Mutta siis seksi yleensä menee kaavalla. Esileikki-minut hoidellaan suuseksillä-yhdyntä jolloin mies tulee. Tässä vaiheessa mies tosiaan haisee vahvasti minun alapäälleni joka häiritsee. Välillä yhdyntäkin tuntuu aivan ihanalta.
niin tänäänkin, mutta se tosiaan kesti vain minuutin.

kyllä rehellisesti sanottuna tykkään seksistä seksin takia. Tahtoisin että se olisi hyvä yhdyntä ja kunnon orgasmi. Näin se vaan on.

Kyllä meilläkin välillä hoidellaan vain toinen. Mutta siis seksi yleensä menee kaavalla. Esileikki-minut hoidellaan suuseksillä-yhdyntä jolloin mies tulee. Tässä vaiheessa mies tosiaan haisee vahvasti minun alapäälleni joka häiritsee. Välillä yhdyntäkin tuntuu aivan ihanalta.
niin tänäänkin, mutta se tosiaan kesti vain minuutin.

kyllä rehellisesti sanottuna tykkään seksistä seksin takia. Tahtoisin että se olisi hyvä yhdyntä ja kunnon orgasmi. Näin se vaan on.

suosittelen treeniä. Treeniä pois orgasmin suorittamisesta. Usko pois, sitä kautta se todellinen paratiisi vasta aukeaa. Mitä enemmän yrittä, sitä todennäköisemmin menee päin peetä. Ja loppujen lopuksi -kuten nyt tappelette asiasta, tai sä ainakin käyttäydyit kuin kakara miestäsi kohtaan. Mies kyllästyy tuohon ja vaihtaa seuraavaan joka osaa relata seksin aikana. Koska selvästi miehesi yrittää. Siitä ei ole kiinni. Opitte ajan kanssa soittamaan toisianne. Mutta harva huippuviulistikaan on täydellinen ollut syntyessään?

[QUOTE="tinttu";27085362]suosittelen treeniä. Treeniä pois orgasmin suorittamisesta. Usko pois, sitä kautta se todellinen paratiisi vasta aukeaa. Mitä enemmän yrittä, sitä todennäköisemmin menee päin peetä. Ja loppujen lopuksi -kuten nyt tappelette asiasta, tai sä ainakin käyttäydyit kuin kakara miestäsi kohtaan. Mies kyllästyy tuohon ja vaihtaa seuraavaan joka osaa relata seksin aikana. Koska selvästi miehesi yrittää. Siitä ei ole kiinni. Opitte ajan kanssa soittamaan toisianne. Mutta harva huippuviulistikaan on täydellinen ollut syntyessään?[/QUOTE]

no toivottavasti ajan kanssa onnistuu. Nyt vaan en oo täysin tyytyväinen tähän seksiin ja siksi muutosta haluan.

En kyllä tiedä miten voisin relata ja olla miettimättä seksin aikana orgasmia.. Kuitenkin harmittaisi jos en saisi. Ja tuntikausiakaan sitä ei voi tehdä. Yleensä paras aika on kun lapset nukkuu.. illalla on jo yleensä niin väsynyt ettei jaksa :/

Yhteistyössä