M Mary-Ann Vieras 06.11.2008 #1 Ukot ku vahtaa kiekkoa maxilta murrr.... OT. Miks ei pääse kirjautumaan ??? :O
H hmm Vieras 06.11.2008 #2 Sama tilanne meillä. Juuri tulin kyselemään samaa asiaa. Perkuleen jääkiekkopeli.
M Mary-Ann Vieras 06.11.2008 #5 http://demi.fi/keskustelut/35790/salatut-el-auml-m-auml-t-6-11-linkki-t-auml-auml-lt-auml tuolla on linkki
http://demi.fi/keskustelut/35790/salatut-el-auml-m-auml-t-6-11-linkki-t-auml-auml-lt-auml tuolla on linkki