tamperer/hervanta (sikaflunssa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hulina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Juu Hesassa ei kannata asua, kun sinne tulee ulkkiksia. Tampere on kanssa menetetty. Uskoisin, että kannattaa myös Lappia välttää, kun sinne ne ulkkikset tekee pikavisiittejä Hesasta käsin.

no en mä panikoi kun tiädän et tauti on varmaan meillä viimeistään syksyllä kun koulut alkaa.
mutta onhan tuo tosi jos satoja/tuhansia ihmisiä ympäri maailmaa tulee tänne niin alkaa tauti leviämään nopeammin

Alkuperäinen kirjoittaja LOPETA AP:
lopettakaa jo ton vaarattoman taudin vouhotus, ärsyttää ja hermot menee näihin satoihin tyhmiin päivittäisiin aloituksiin

tää oli itseasiassa eka aloitus minkä tein aiheesta....jos sinä alat näistä aloituksista panikoimaan e ise mun vika ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja hulina:
Juu Hesassa ei kannata asua, kun sinne tulee ulkkiksia. Tampere on kanssa menetetty. Uskoisin, että kannattaa myös Lappia välttää, kun sinne ne ulkkikset tekee pikavisiittejä Hesasta käsin.

no en mä panikoi kun tiädän et tauti on varmaan meillä viimeistään syksyllä kun koulut alkaa.
mutta onhan tuo tosi jos satoja/tuhansia ihmisiä ympäri maailmaa tulee tänne niin alkaa tauti leviämään nopeammin

JOS TAUTI NOIN AHDISTAA ERISTÄYDY JÄÄKAAPPIIN ÄLÄKÄ VAUHKOO PALSTALLA. ÄRSYTTÄÄ NÄMÄ KYMMENET PÄIVITTÄISET VOUHKAAMISKETJUT TOSTA FLUNSSASTA.

Alkuperäinen kirjoittaja LOPETA AP:
Alkuperäinen kirjoittaja hulina:

JOS TAUTI NOIN AHDISTAA ERISTÄYDY JÄÄKAAPPIIN ÄLÄKÄ VAUHKOO PALSTALLA. ÄRSYTTÄÄ NÄMÄ KYMMENET PÄIVITTÄISET VOUHKAAMISKETJUT TOSTA FLUNSSASTA.

ei se mua ahdista ihan normista elän täällä kuin ennekin ,mutta älä sä panikoi näistä aloituksista.

Yhteistyössä