Tamperelaiset: ootteko käyny salsailemassa missä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän erilainen kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän erilainen kysymys

Vieras
Ukkoa ja minua kiinnostais alottaa salsa-kurssi nyt syksyllä, mutta kumpihan ois kivempi Salsa House vai Salsa Pasion?

Onko kellään kokemuksia? :D
 

Yhteistyössä