TAMPERELAISET!!!! Mitä Tampereella voi tehdä?

"vieras"
Vähän hassu kysymys. :D Varmaan samaa kuin muissakin kaupungeissa, käydä syömässä, teatterissa, elokuvissa, kaupoilla (no ainakin kuuteen saakka), siiderillä/kaljalla/viinilasillisella, keilaamassa, pelaamassa bilistä, taidenäyttelyssä, Megazonessa räiskimässä... Eli vähän tarkennusta ehkä kaipaisi tähän kysymykseen. :D
 
[QUOTE="vieras";22329125]Vähän hassu kysymys. :D Varmaan samaa kuin muissakin kaupungeissa, käydä syömässä, teatterissa, elokuvissa, kaupoilla (no ainakin kuuteen saakka), siiderillä/kaljalla/viinilasillisella, keilaamassa, pelaamassa bilistä, taidenäyttelyssä, Megazonessa räiskimässä... Eli vähän tarkennusta ehkä kaipaisi tähän kysymykseen. :D[/QUOTE]

No ku mä oon tulossa Tampereelle lauantaina ekaa kertaa yksin käymään :D Aikaisemmin oon käyny vaan kaks kertaa Hellässä... Eli mun tietätämys Tampereesta on hemmetin vähäinen :D
 
"vieras"
No ku mä oon tulossa Tampereelle lauantaina ekaa kertaa yksin käymään :D Aikaisemmin oon käyny vaan kaks kertaa Hellässä... Eli mun tietätämys Tampereesta on hemmetin vähäinen :D
No mitä sä haluaisit tehdä, käydä syömässä vai leffassa vai mitä? :) Helpompi on esimerkiksi suositella jotain tiettyä ravintolaa jos olet menossa syömään jne, kuin vallan keksiä tekemistä. :D
 
[QUOTE="vieras";22329154]No mitä sä haluaisit tehdä, käydä syömässä vai leffassa vai mitä? :) Helpompi on esimerkiksi suositella jotain tiettyä ravintolaa jos olet menossa syömään jne, kuin vallan keksiä tekemistä. :D[/QUOTE]

:snotty:
No kun mä en oikein keksi et mitä mä tekisin tai minne mä kehtaisin yksin mennä.... :ashamed:
 
"vieras"
:snotty:
No kun mä en oikein keksi et mitä mä tekisin tai minne mä kehtaisin yksin mennä.... :ashamed:
Hmm, neuvoisin kirppareita kiertämään jos kyseessä ei olis noin myöhäinen ajankohta. Mutta mä kävisin ehkä jossain kivassa ravintolassa ja koittaisin bongata jonkun sellaisen itseäni kiinnostavan jutun, mitä pääsisi tekemään/näkemään Tampereella muttei omassa kotikaupungissa. Eli vähän paha sanoa mitään kun en tiedä sun kiinostuksen kohteista. :D
 
[QUOTE="vieras";22329199]Hmm, neuvoisin kirppareita kiertämään jos kyseessä ei olis noin myöhäinen ajankohta. Mutta mä kävisin ehkä jossain kivassa ravintolassa ja koittaisin bongata jonkun sellaisen itseäni kiinnostavan jutun, mitä pääsisi tekemään/näkemään Tampereella muttei omassa kotikaupungissa. Eli vähän paha sanoa mitään kun en tiedä sun kiinostuksen kohteista. :D[/QUOTE]

No mullahan on menoa aikaisemmin ja myöhemmin mut toi aika on sellanen mikä pitäis täyttää jollain...
 
[QUOTE="vieras";22329125]Vähän hassu kysymys. :D Varmaan samaa kuin muissakin kaupungeissa, käydä syömässä, teatterissa, elokuvissa, kaupoilla (no ainakin kuuteen saakka), siiderillä/kaljalla/viinilasillisella, keilaamassa, pelaamassa bilistä, taidenäyttelyssä, Megazonessa räiskimässä... Eli vähän tarkennusta ehkä kaipaisi tähän kysymykseen. :D[/QUOTE]

kerros tietämättömälle että mikä tuo on..
 
[QUOTE="vieras";22329247]Aa, okei. No miten olis sit vaikka leffa? Siellä on kiva käydä yksinkin. :) Ei se tietty koko aikaa vie, mutta osan ainakin.[/QUOTE]

Se vois tietty olla yks mahdollisuus koska muutenkin rakastan leffoja ihan mielettömästi ja kulutankin paljon aikaa leffateatterissa :D Olisi sekin kokemus käydä jossain muualla leffassa ku tossa samassa vanhassa paikassa :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22329305]Wembutella kavereiden kanssa. Te tamperelaiset ootte sit outoi[/QUOTE]
Ollaanhan me, mutten kyllä yhtään tajunnut sun viestiä. :D

Freiya, toivottavasti keksit tekemistä! Kivaa päivää Tampereella, onhan täällä vaikka mitä tekemistä. :)
 
[QUOTE="vieras";22329362]Kyllä sen kaveritkin ovat tampereelta ja hän sanoi et tampereella yleensä muutenkin harrastetaan tuollaista ja paljon kaikkea vastaavaa pepun kutittelua ja muuta tosi outoo[/QUOTE]

Ei mulle vaan oo tullu moista tarjousta eteen.. Ei käynyt sulla sitten mielessä että kyseinen henkilö hakis jotain huomioo jutuillaan? Ei kovin aidolta ihmiseltä vaikuta!

Suuri pahottelu sulle Freiya että mentiin nyt vähän asiasta moottorisahaan :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22329442:
ei tamperelaisissa ole mitään vikaa, paitsi että puhuvat yhtä omituisesti kun turkulaisetkin. ;)
Mä en ainakaan myönnä puhuvani omituisesti! Mua ei ole ikinä puheen perusteella tunnistettu tamperelaiseksi kotikaupunkini ulkopuolella! :D Ja ihan paljasjalkainen tamperelainen olen.
 

Yhteistyössä