Tamperelaiset! Millainen paikka on asua Takahuhti tai Pappila?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nana

Vieras
Oltaisiin kait muuttamassa Tampereelle miehen työn perässä. Firma tarjoais tuolta Pappila/Takahuhti alueelta asunnon... mulla ei mitään tietoa kyseisestä alueesta... kannattaako muuttaa? Rauhallista? Perhe on 3 lasta (1v, 5v ja 7v)ja me vanhemmat sekä koira.

Rauhallinen ja kiva alue. Ja lyhyt matka siitä linnainmaalle, johon valmistuu syksyllä iso prisma ja citymarket. Ja lyhyt matka myös keskustaan. Mun mielestä siis yksi tampereen parhaista asuinalueista juuri tuo takahuhti-pappila seutu.

Miehen työpaikka tosiaan tarjoais meille asunnon, mä jäisin kotiin pienen lapsen kanssa. Koulusta ja eskarista ei vielä tietoa mutta kaipa sieltä sellaiset löytys?

Alkuperäinen kirjoittaja nana:
Miehen työpaikka tosiaan tarjoais meille asunnon, mä jäisin kotiin pienen lapsen kanssa. Koulusta ja eskarista ei vielä tietoa mutta kaipa sieltä sellaiset löytys?

Takahuhdin koulu, ja päivähoitoa tarjoavat pappilan päiväkoti sekä ankkari (jossa myös vuorohoito ). Sen lisäksi alueella on myös perhepäivähoitoa. Mun tyttö on käynyt pappilan päiväkotia, on kiva paikka. Takahuhdin koulukin on mukava.

Yhteistyössä