Millainen paikka turenki on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Muuttaja"

Vieras
Eli siis,olemme turenkiin muuttamassa mieheni työn perässä,ja nyt kiinnostaisikin tietää millainen paikka se on?ja varsinkin että millainen paikka se on ulkopaikkakuntalaisille?kuuluuko sekin paikka näihin pikku kyliin joissa on jo valmiiksi muodostettu kuppikunnat,ja muualta tulleita vieroksutaan?minkälainen paikka pienten lasten kannalta?

Meidän perhe on kans tänne muuttanut pari vuotta sitten,ja pois haluaisin.kyllä täällä tuntuu olevan ihan omat kuppikunnat,ja tutustuminen ihmisiin tosi vaikeeta.yksinäistä täällä ainakin on jollei entuudestaan tunne ketään.

Itse olen muuttanut Turenkiin pari vuotta sitten.. Tykkään asua, enkä koe olevani ulkopaikkakuntalainen.. Ehkä se on omasta asenteestakin kiinni ;) ?

Terveysaseman palveluista mulla ei ole kuin hyvää sanottavana, aina on saanut ajan samalle päivälle jne.

Tervetuloa Turenkiin! Hymyillään kun tavataan ;)

Ihan mukava täällä on asua, mutta minäkään en näiden 8 vuoden aikana mitä täällä ollaan asuttu ole löytänyt yhtään ystävää. Enkä oikein tiedä mistä niitä täällä lähtis etsimäänkään. Perhekerhossa joskus käytiin, mutta ei sieltä ainakaan löytynyt edes juttuseuraa. Lähipuistoissammekaan ei ole koskaan ketään.

Mutta palvelut pelaa ihan ok ja rauhaisaahan täällä on, että tervetuloa vaan :)

Ehkä se tosiaan on omastakin asenteesta kiinni.huonon alun jälkeen en ole edes viitsinyt yrittää tutustua.muutamia täältä tunnenkin,mutta mukava olisi saada myös kavereita muista äideistä :) ja palveluista ei myöskään mulla ole mitään pahaa sanottavaa,varsinkaan terveydenhuollosta.täältä terveyskeskuksesta löytyy kyllä rautaiset ammattilaiset,ja varsinkin hoitajat ovat ihan mahtavia.

Asuin turengissa koko lapsuuteni ja nuoruuteni,mutta heti kun tuli tilaisuus muutin pois.enkä ikipäivänä harkitse takaisin muuttoa,siitä kylästä ei ole mitään hyvää sanottavaa.