Tamperelaiset hoi!!

et mihin aikaan lähtee bussi rautieaseman luota sinne pyhäjärvenkadulle päin..ja missä mä jään pois jos ei mee bussi tuota katua pitkin..

Mulla on siellä syyskuussa koulutus ja hyvä tietää etukäteen kaikki aikataulut ettei myöhästy pahasti:)

klikkaa sieltä sivusta et näytä reitti. mut ei mikään kulje suoraan sinne, järkevintä olis ehkä kävellä. noitten ohjeiden mukaan sun pitäis kävellä tai hypätä rautatieasemalla bussiin, ihan mihin vaan ja ajaa pari pysäkkiä eteenpäin keskustoria kohti, (ei mitään järkee niin lyhyttä matkaa) vaihtaa bussi esim. 27 ja mennä taas pari pysäkkiä. Kävellen 1,4km. 20 min korkeintaan.

Eikös Pyhäjärvenkatu 5 ole Klingendahl? Jos sinulla ei ole kantamuksia, on helppo kävellä Hämeenkatu alusta loppuun (=1 km) ja kääntyä sitten vasemmalle ja mennä katu loppuun.

http://atlas.tripplanner.fi/tkl/fi/ Jos haluat mennä bussilla, voit toki mennä sen kilometrin niinkin ja kävellä noin puoli km. Kertalippu 2 ?.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Eikös Pyhäjärvenkatu 5 ole Klingendahl? Jos sinulla ei ole kantamuksia, on helppo kävellä Hämeenkatu alusta loppuun (=1 km) ja kääntyä sitten vasemmalle ja mennä katu loppuun.
Juuri näin.Ja on Klingendahl.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:
okei! kiitos kaikille avusta!!! :flower: enköhän mä perille löydä tavalla tai toisella:D:D Kävely sinne vaikuttais kaikesta järkevämmältä..
Se on järkevin.Suoraan yhdellä bussilla et sinne pääse ja jos vaihdat toiseen,ei kannata kun tulee kiertoa.Kävellen pääsisi parhaiten.

Yhteistyössä