Tamperelaiset hoi! Loma Tampereella tiedossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Savokarjalan Santra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Savokarjalan Santra

Vieras
Meitä ois nelihenkinen perhe itä-suomesta ja ajattelimme tutustua kouluikäisten lastemme kanssa Tampereen eloon ja oloon. Särkänniemi on tietysti lasten mielissä, mutta mitäs muuta voisimme tehdä? Museota ja teatteria tuntui olevan, samoin kuin risteilyjä ym.

Missä aistii parhaiten Tamperelaisen elämänmenon?

Mihin paikkoihin te viette vieraanne (lasten kanssa)?

Risteilykin kiinnostaisi -oletteko olleet?

Jos voisitte suositella hyviä ruokapaikkoja (oikein tamperelaisia), ajattelimme kokeilla risteilyllä syömistä -mutta mietimme vielä.

Tapahtumia heinäkuun alussa?

Millainen on hotelli Cumulus Koskikatu?

Olen ollut pikkutyttönä Tampereella ja muistan mm. Muumilaakson, Näsinneulan, hirmu ison puiston jossa havupuissa oli myrkyllisiä marjoja (kaikkea ne lapset muistavat), torin -näin juoksevan M.A Nummisen. Makkaraa en uskaltanut syödä.

Palasimme sieltä eilen kotiin,,,

Itse suosittelen koskikeskuksen steak housea ruokapaikaksi. Mahtavaa ruokaa ja suht halpaa. Hinta laatusuhde siis todella kohdillaan. Torilla myöskin kävimme ja sieltä löytyi kaikkea ihanaa, tapolan mustamakkaran kojujen lisäksi :) Itse yövyimme omenahotellissa. Halpa ja hyvä. Pieni mutta eih'n sitä aikaa olekkaan tarkoitus viettää hotellissa :) Ja Nythän on se Ikeakin tampereel.. :) siellä jos missä aika kuluu muuten :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:

Itse suosittelen koskikeskuksen steak housea ruokapaikaksi. Mahtavaa ruokaa ja suht halpaa. Hinta laatusuhde siis todella kohdillaan. Torilla myöskin kävimme ja sieltä löytyi kaikkea ihanaa, tapolan mustamakkaran kojujen lisäksi :) Itse yövyimme omenahotellissa. Halpa ja hyvä. Pieni mutta eih'n sitä aikaa olekkaan tarkoitus viettää hotellissa :) Ja Nythän on se Ikeakin tampereel.. :) siellä jos missä aika kuluu muuten :D

Siellä hotellissa on eri kokosia huoneita. Me ollaan oltu siellä kaksi kertaa ja eka kerralla oli pienempi huone kuin toisella kertaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:

Siellä hotellissa on eri kokosia huoneita. Me ollaan oltu siellä kaksi kertaa ja eka kerralla oli pienempi huone kuin toisella kertaa ;)

Niin, toki.. :) Ja meitä oli kaksi. Mutta suosittelen kyllä tuota hotellia. Olimme siis ite siel halvemmassa.. Kuitenkin kaikki oli periaatteessa yhtä lähellä kuin siinä toisessa omenassa.

Uusimmat

Yhteistyössä