Tampereen Napapiirillä käyneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohta ensikertalainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohta ensikertalainen?

Vieras
Minkälainen paikka tuo Tampereen Napapiiri on?

Olen ymmärtänyt, että siellä käy enimmäkseen äitejä, jotka käyttävät lapsillaan kestovaippoja yms. luomu/ekotuotteita ja jotka imettävät pitkään.

Mahtaako sinne olla tervetullut tämmöinen tavisäiti, jonka vauva syö usein purkkiruokaa ja käyttää kertakäyttövaippoja ja Hennesin vauvanvaatteita, vai katsotaanko meitä siellä karsaasti?

Mä kävin siellä tuon meidän kuopuksen kanssa kerran imetystukiryhmässä. :) Ihan alussa, kun takkusi tuon ote.

Siellä oli ihan tavallisia äitejä. Monenlaisia. Varmasti osa niistä on käyttänyt lapsellaan kestoja, jotkut varmasti silloinkin, mutta mun muksulla oli ja on kertakäyttövaippa (jonka sielläkin vaihdoin =)). Niin ja tais olla ihan lindexiä päällä sillä kertaa, ihan yhtä hyvin ois voinu olla henkkamaukkaa. ;)

Kiitos vastauksesta!
Eräs tuttu äiti siellä oli kerran käynyt, mutta toiset kuulemma olivat katsoneet paheksuvasti hänen (teko)nahkatakkiaan, joten kerta jäi viimeiseksi myös.
Mutta kai se on itse uskaltauduttava kokeilemaan, eihän äidit toisilleen mitään kamalan pahaa pysty tekemään tai sanomaan... Paitsi palstalla :D

mä oon käynyt, ja vessassa ei esim ole roskapussia ollenkaan, koska oletus on että kaikilla on kestovaipat. kukaan ei käytä meikkiä ja kaikki on niin luomua. mulle tuli vähän ulkopuolinen fiilis, mutta kokeilu kannattaa....

Yhteistyössä