V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mitähän mahtaa se onneton tunari juuri nyt tuumailla joka aamukrapuloissaan sääti rasvakeittimen termostaatin liian kuumalle?
Tai ei ole putsannut kunnolla rasvoja pois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mitähän mahtaa se onneton tunari juuri nyt tuumailla joka aamukrapuloissaan sääti rasvakeittimen termostaatin liian kuumalle?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tulipalon Tampereen keskustorin Commercen talossa leviää edelleen. Tulipalo ei ole hallinnassa eikä edes rajattu, kertoi palopäällikkö Martti Honkala. Sammutusta vaikeuttaa ullakon "onkalomainen" rakenne.
Koko talosta on katkaistu sähköt. Alakerran liikkeet on suljettu ja ne toistaiseksi myös pysyvät kiinni.
Mitäs jos se leviää katujen yli muihin taloihin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tulipalon Tampereen keskustorin Commercen talossa leviää edelleen. Tulipalo ei ole hallinnassa eikä edes rajattu, kertoi palopäällikkö Martti Honkala. Sammutusta vaikeuttaa ullakon "onkalomainen" rakenne.
Koko talosta on katkaistu sähköt. Alakerran liikkeet on suljettu ja ne toistaiseksi myös pysyvät kiinni.
Tuskin tietä pitkin leviää.
Alkuperäinen kirjoittaja lapanen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tulipalon Tampereen keskustorin Commercen talossa leviää edelleen. Tulipalo ei ole hallinnassa eikä edes rajattu, kertoi palopäällikkö Martti Honkala. Sammutusta vaikeuttaa ullakon "onkalomainen" rakenne.
Tuskin tietä pitkin leviää.
Juu, ei se nyt tien yli leviä, ellei ihan hurjaksi äidy. Mut tokkopa Hämeenkatua jaksaa silti ylittää.. Mutta jos palo leviää tuossa korttelissa oleviin muihin taloihin, kun ovat vähän niin kuin samaa rakennusta kaikki vaikka ovatkin eri taloja, kun ovat toistensa kyljissä kiinni, niin kyllä siinäkin melkoisen monta rakennusta menee. Se se kai todennäköisin kauhukuva on tällä hetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja minea:onpa muuten komeen näkönen rakennus.