Tampereen kamalin kirppis gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta Bonuskirppikellä on aina ollut todella hyvä palvelu. Radiolla ollaan töykeitä. Huonoimpia kirppiksiä on musta Amurin kirppis ja Tesoman Areena. Toinen tesoman kirppiksistä on parempi. Tykkään tosi paljon Pikkukirpusta, vaikka täälläkin lääväksi moititaan. Siellä on kieltämättä liikaa tavaraa, mutta tekee myös hyviä löytöjä. Kaiken tarvitsemani olen sieltä löytänyt. Puotikuussa en ole käynyt, pitäisi varmaan. Rouva Poppanen on mun makuun vähän turhan väljä, saisi olla enemmän myytävää (vaikka siisti onkin).

Bonuskirppiksellä se asenne on vähän myyjästä kai kiinni. Tiedä sitten miksi, mutta huonoja kokemuksia tuntuu olevan aika usealla kirppariharrastajalla just Bonuskirppiksestä. Itselleni kävi niin että ostin pöydästä cd-levyn jossa ei ollutkaan sitten levyä sisällä. Oma moka tietysti, pitäisi olla tarkempi.

Kävin kuitenkin näyttämässä levyä kirppiksellä josko olisi mahdollista ottaa myyjään yhteyttä ja saada levy vielä jollain keinoilla takaisin. Paikalla oli nuori naismyyjä joka oli uskomattoman töykeä ja röyhkeä, halua asian selvittelyyn ei kauheasti löytynyt. Vähän aikaa ihmettelin huuli pyöreänä tällaista, palautteesta päätellen oli oma vikani että sellaisen olin ostanut.

Jätin suosiolla levyn kannet sinne, jos ei muuta löydy asiakkaalle kuin tuhahtelua ja kuittailua niin pitäkööt tunkkinsa. Asiakkaana käyn toki edelleen kun melkein aina tulee jotakin löydettyä mutta kassalla on aina jotenkin jäätävä olo. Tuleepahan ainakin tarkistettua ostokset vähän tarkemmin ennen maksua :)

Alkuperäinen kirjoittaja kirpparitäti;19202217:
Mun mielestä Tampereen parhaat kirpputorit ovat Nattarin lastenvaatekirpputori ( siisteydestä ja viihtyisyydestä annan täyden kympin - tavaraa ei ole hirmuisesti koska paikka ei ole iso, mutta tätä paikkaa haluan kannattaa, koska siellä kympin palvelu ja se on upea paikka kirpputoriksi ), Pirkan kirppis on iso ja siellä on paaaaaaaaaaaaljon tavaraa. Kauhein kirppis on se Kalevassa oleva Sammon kirppis ja toisinaan Kaukajärven Jumbo sen vuoksi, että siellä ei ole mitään ostettavaa MUTTA JUMBOSTA OLEN TEHNYT MYÖS MUUTAMIA UPEITA LÖYTÖJÄ eli siis ihan uskomattomia uudenveroisia Muumi, Benetton, Lindex vaatteita pilkkahintaan eli ehkä mä en voi Jumboa näin pahaksi kategorisoida. Ilona shop on ihan jees, mutta siellä ei paljoa lastenvaatteita. Lastenvaatekirppis Mustalahdenkadulla voisi tehdä faceliftin ja ottaa mallia Nattarin kirpputorista eli voisi tyhjentää sen toisen huoneen niistä lumppuvaatteista ja sinnekin looseja. Loosit saisi olla vähän isompia, että tavaraa ei olisi niin jäkyttävästi.
Ai niin, ja hieno idea on Ideaparkin BAllot-kirpputorikauppa. Sieltä olen tehnyt hyviä löytöjä, mutta useimmat vaatteet ovat niin käytettyjä, että sellaisia en enää osta. Mutta idea on hyvä. MISTÄ NE VAATTEET TULEE SINNE BALLOTIIN, WHO KNOWS?

Tuolla Puotikuussahan paikan myyjähän siistii pöytiä.Siksi varmaan niin siisti :)

Kävin tänään Kirpputori Areenalla Lokomonkadulla ja ilokseni huomasin että paikka oli todella siistissä kunnossa ja paljon hyvää tavaraa, ehkä lasten vaatteita olisin kaivannut enemmän

Pirkan kirppikseltä löytyy hyvin kaikenlaista sekä tuo Puotikuu hyvä, siistiä ja hyvää tavaraa pääosin.

Pieni mainos: Vein Pirkan kirppikselle alkuviikosta Kangasalle hirveän määrän pääasiassa pojan
75 - 104 cm (hieman suurempaakin) siistejä vaatteita ja kenkiä (paljon pitkähihaisia trikoopaitoja ja muuta sisävaatetta, päällysvaatteita kyläilyyn, siistejä T-paitoja ym), hieman myös vastasyntyneen tytön vaatteita tarjolla. Jonkin verran halpaa leluakin tarjolla sekä somistusta lastenhuoneeseen. Pojan vaatteet suurimmaksi osaksi todella vähän käytettyjä, suurimmaksi osaksi yhdellä pojalla olleita, ja osassa vielä hintalaputkin kiinni. Pöytä on ihan liian täynnä, mutta siirrän ensi viikolla väljempään pöytään. Hinnat muihin pöytiin verrattuna kilpailukykyiset varsinkin kun paljon liki käyttämättömän näköistä vaatetta.

Käykäähän katsomassa, pöytänumeroa en kerro, mutta tunnistatte siitä kun se on liian täynnä vaatetta! Mikäli vaatemäärä pienenee, vien lisää. Yritän järjestää pöytää siistimmäksi aika ajoin.

Siirsin tuotteet uuteen suurempaan pöytään kirpparin loppupäähän. Olen vienyt ja vien lisää vaatetta, leluja ja taloustavaroita koko ajan.

Olisiko jollakin tarvetta Fischer Pricen t.sini/valk. todella tukevalle syöttötuolille? Rakenne siinä kunnossa ja todella hyvä kokoon taitettava tuoli, jossa useita säätöjä (alas, ylös, taakse, eteen, kasaan) lapsi ei pääse kaatumaan ja pääsee itse pois siitä vasta noin 3-vuotiaana kun osaa nostaa pöytälevyn pois. Ainoastaan pestävä pehmuste joistain reunoista kulunut ja pöydässä oleva lelu irti. Todella käyttökelpoinen siis vielä. Vien myyntiin kun tilaa vähän ja tytölle ostamme samanlaisen tukevajalkaisen tyttöväreillä siinä vaiheessa kun tarvetta. Ilmeisesti vien sen sinne, jos tilaa riittää torstaina tai perjantaina. Minulta voi sitä kysyä suoraankin palstan kautta, jos joku haluaa kuvia ennen kirpparille vientiä. Hintana ajattelin pyytää 34 euroa. Uutena tuo on muistaakseni pitkälti yli 100 euroa.

Käykäähän katsomassa ja auttakaa saamaan lisää tilaa kotiimme : )

Tähän nyt tuli mainos (anteeksi siitä), mutta tykkään itse, jos joku äiti vinkkaa kun on vienyt lastentuotteita myyntiin niin mahdollisuuksien rajoissa käyn katsomassa, jos oikeaa kokoa kuin itse tarvitsemme ja pääosin hyväkuntoisia.

Juu, radiokirppiksellä en oo kertaakaan saanu ystävällistä asiakaspalvelua vaikka oon ollu niin ostajan ku myyjänkin roolissa. Vois naiset opetella edes vaikka hymyilemään.

Yhteistyössä