Mun mielestä Tampereen parhaat kirpputorit ovat Nattarin lastenvaatekirpputori ( siisteydestä ja viihtyisyydestä annan täyden kympin - tavaraa ei ole hirmuisesti koska paikka ei ole iso, mutta tätä paikkaa haluan kannattaa, koska siellä kympin palvelu ja se on upea paikka kirpputoriksi ), Pirkan kirppis on iso ja siellä on paaaaaaaaaaaaljon tavaraa. Kauhein kirppis on se Kalevassa oleva Sammon kirppis ja toisinaan Kaukajärven Jumbo sen vuoksi, että siellä ei ole mitään ostettavaa MUTTA JUMBOSTA OLEN TEHNYT MYÖS MUUTAMIA UPEITA LÖYTÖJÄ eli siis ihan uskomattomia uudenveroisia Muumi, Benetton, Lindex vaatteita pilkkahintaan eli ehkä mä en voi Jumboa näin pahaksi kategorisoida. Ilona shop on ihan jees, mutta siellä ei paljoa lastenvaatteita. Lastenvaatekirppis Mustalahdenkadulla voisi tehdä faceliftin ja ottaa mallia Nattarin kirpputorista eli voisi tyhjentää sen toisen huoneen niistä lumppuvaatteista ja sinnekin looseja. Loosit saisi olla vähän isompia, että tavaraa ei olisi niin jäkyttävästi.
Ai niin, ja hieno idea on Ideaparkin BAllot-kirpputorikauppa. Sieltä olen tehnyt hyviä löytöjä, mutta useimmat vaatteet ovat niin käytettyjä, että sellaisia en enää osta. Mutta idea on hyvä. MISTÄ NE VAATTEET TULEE SINNE BALLOTIIN, WHO KNOWS?