Tampereen kamalin kirppis gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko se se entinen LA-kirppis vai mikälie?
Olen siellä kerran käynyt jos se nyt on se sama ja se oli kyllä aika karmiva paikka.
La-kirppiksen aikaan siellä oli hirveästi piraattikopioiden myyjiä. :o
Mutta sen nykyisen aikaan siellä oli melkoista kuraa tarjolla

Se on kanssa outo paikka, siellä melkein ydinkeskustassa oleva joku pelastusarmeijan kirppis, hinnat huitovat pilviä.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Onko se se entinen LA-kirppis vai mikälie?
Olen siellä kerran käynyt jos se nyt on se sama ja se oli kyllä aika karmiva paikka.
La-kirppiksen aikaan siellä oli hirveästi piraattikopioiden myyjiä. :o
Mutta sen nykyisen aikaan siellä oli melkoista kuraa tarjolla

Se on kanssa outo paikka, siellä melkein ydinkeskustassa oleva joku pelastusarmeijan kirppis, hinnat huitovat pilviä.

Joo hajukin oli jo sellainen et huh huijaa

Mun mielestä Tampereen parhaat kirpputorit ovat Nattarin lastenvaatekirpputori ( siisteydestä ja viihtyisyydestä annan täyden kympin - tavaraa ei ole hirmuisesti koska paikka ei ole iso, mutta tätä paikkaa haluan kannattaa, koska siellä kympin palvelu ja se on upea paikka kirpputoriksi ), Pirkan kirppis on iso ja siellä on paaaaaaaaaaaaljon tavaraa. Kauhein kirppis on se Kalevassa oleva Sammon kirppis ja toisinaan Kaukajärven Jumbo sen vuoksi, että siellä ei ole mitään ostettavaa MUTTA JUMBOSTA OLEN TEHNYT MYÖS MUUTAMIA UPEITA LÖYTÖJÄ eli siis ihan uskomattomia uudenveroisia Muumi, Benetton, Lindex vaatteita pilkkahintaan eli ehkä mä en voi Jumboa näin pahaksi kategorisoida. Ilona shop on ihan jees, mutta siellä ei paljoa lastenvaatteita. Lastenvaatekirppis Mustalahdenkadulla voisi tehdä faceliftin ja ottaa mallia Nattarin kirpputorista eli voisi tyhjentää sen toisen huoneen niistä lumppuvaatteista ja sinnekin looseja. Loosit saisi olla vähän isompia, että tavaraa ei olisi niin jäkyttävästi.
Ai niin, ja hieno idea on Ideaparkin BAllot-kirpputorikauppa. Sieltä olen tehnyt hyviä löytöjä, mutta useimmat vaatteet ovat niin käytettyjä, että sellaisia en enää osta. Mutta idea on hyvä. MISTÄ NE VAATTEET TULEE SINNE BALLOTIIN, WHO KNOWS?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Onko Amurin kirppis vielä hengissa? Sen kellarikerros oli - sanoisin mielenkiintoinen... (Amurin koulua vastapäätä)

On se. En ole sinne kellariin uskaltautunut vuosiin. Enkä kyllä katutasoonkaan, kun yleensä mulla toi assari mukana...

Mun mielestä jankan kirppis on hirvein, missä oon käyny. pienet pöydät, kapeat käytävät ja aivan järkyttävän ylihintasta (ja karmeassa kunnossa olevaa) tavaraa. Mielelläni käyn ilona-shopissa, bonuskirppiksellä ja radiokirppiksellä. Kyttälän kirppis oli myös positiivinen yllätys. Tosin oli aika tyhjä vielä, kun siellä kävin, mutta toivottavasti on vilkastunut.

Ja täytyy vielä lisätä et hyvä kirppis on Lakalaivan suomi kirppis. Tosin siellä ei vaihtuvuus oo kauhean hyvä. Mä olen tehnyt sieltä tosi hyviä lastenvaatelöytöjä mut luulen et myyjälle ei niin hyvä paikka kun siellä käy vielä niin vähän ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mun mielestä jankan kirppis on hirvein, missä oon käyny. pienet pöydät, kapeat käytävät ja aivan järkyttävän ylihintasta (ja karmeassa kunnossa olevaa) tavaraa. Mielelläni käyn ilona-shopissa, bonuskirppiksellä ja radiokirppiksellä. Kyttälän kirppis oli myös positiivinen yllätys. Tosin oli aika tyhjä vielä, kun siellä kävin, mutta toivottavasti on vilkastunut.

ONko noissa lastenvaatteita mitenkä? Mustalahdenkadun lastenvaatekirpputorilla on mukavasti ns parvekevaunuja, mutta mä en ymmärrä miksi siellä pidetään toisessa huoneessa kauheat määrät vaatteita kovassa kaaoksessa. Sieltä ei löydä mittään ja kaikki tavara on ylilevähtänyttä ja kovasti käytettyä. Siellä pitäisi raakata huono tavara ulos ja laittaa paikka myyvemmäksi kuten Kangasalan Nattarin kirpparilla on tehty!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja täytyy vielä lisätä et hyvä kirppis on Lakalaivan suomi kirppis. Tosin siellä ei vaihtuvuus oo kauhean hyvä. Mä olen tehnyt sieltä tosi hyviä lastenvaatelöytöjä mut luulen et myyjälle ei niin hyvä paikka kun siellä käy vielä niin vähän ihmisiä.

Kiitti vinkistä! Tuo täytyy käydä tsekkaamassa läpi. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja NANNA:
Alkuperäinen kirjoittaja m:

ONko noissa lastenvaatteita mitenkä? Mustalahdenkadun lastenvaatekirpputorilla on mukavasti ns parvekevaunuja, mutta mä en ymmärrä miksi siellä pidetään toisessa huoneessa kauheat määrät vaatteita kovassa kaaoksessa. Sieltä ei löydä mittään ja kaikki tavara on ylilevähtänyttä ja kovasti käytettyä. Siellä pitäisi raakata huono tavara ulos ja laittaa paikka myyvemmäksi kuten Kangasalan Nattarin kirpparilla on tehty!

Oliskohan toi kaatoluokka-huone sitä tavaraa, jota kirppis sit myy provikalla. Mä olin ihan tyytyväinen omaan asiakkuuteeni myyjänä. Se erinomainen puoli tuossa, että henkilökunta tosi kivasti järkkäilee asiakkaiden pöytiä, niin ei tarvitse edes joka päivä käydä selvittelemässä ja viikkaamassa.

Mä teen parhaimmat löydöt Bonuskirppikseltä ja Radiokirppikseltä. Tuosta Ilonasta en ole ikinä löytäny mitään ja tuntuu, että vain puolessa pöydistä on ylipäänsä tavaraa. Mulla oli itsekin siellä viikon ajan pöytä ja ihan surkea myynti oli, olisko jääny 20 euroa pöytävuokran jälkeen.

ehdottomasti kauhein on bonus kirppis itsenäisyyden kadulla. naismyyjä (omistaja?) On todella tyly ja röyhkeä asiakkaille. Joka kerta kun olen sinne eksynyt se siellä jotakuta asiakasta itkettää. Onko muut kokenut saman?

Bonuskirppiksestä: tyly ja röyhkeä asiakkaille? Siis ostajille vai myyjille? Miten?
Aikamoinen vilske siellä oli, kun kävin paikkaan tutustumassa ja tavaraa näytti olevan aika lailla. Itse ajattelin sieltä ottaa viikoksi pöydän, koskaan en ole ennen kirpparilla tavaraa myynytkään.

Minun suosikit:
1. Ehdoton paras Puotikuu Nattarissa, yhdyn kaikkiin kehuihin.
2. Pirkan kirppis Kangasalla.
3. Jankan kirppis, valoisa ja reilu pitäjä.

En pidä:
1. Salsa Nekalassa on luotaantyöntävä.
2. Pikku kirppu, aivan kauhea läävä.
3. Radiokirppis, en tykkää niistä myyjistä, jotka seisoo omissa kojuissaan ja harvoin olen löytänyt lapsille mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja kauhein:
ehdottomasti kauhein on bonus kirppis itsenäisyyden kadulla. naismyyjä (omistaja?) On todella tyly ja röyhkeä asiakkaille. Joka kerta kun olen sinne eksynyt se siellä jotakuta asiakasta itkettää. Onko muut kokenut saman?

En oo kyllä huomannu, minusta ne kaikki myyjät on tosi mukavia!!!! Ei mitään pahaa sanottavaa koko paikasta. Radiokirppiksellä sitä vasta happamia ollaankin.

Yhteistyössä