Tampereen Atala??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Turvallisia ja viihtyisiä ovat ainakin Nekalan puukerrostaloalue ja Opiskelijankadun alue Hervannassa.
Hipposkylä on myös ihan jees koska nuorisoa ei dokaavien mummojen keskellä juurikaan ole :xmas:

Tai sitten jotain ihan muuta :D

Mun lapsuudenkotini on Atalassa, on hyvä paikka lapsiperheelle. Atalan koulusta itselleni jäi pelkästään positiiviset muistot. Atalassa ei lähiöiden tyypillisiä ongelmia, vaan on vähän arvostetumpi asuinalue.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24751923:
Turvallisia ja viihtyisiä ovat ainakin Nekalan puukerrostaloalue ja Opiskelijankadun alue Hervannassa.
Hipposkylä on myös ihan jees koska nuorisoa ei dokaavien mummojen keskellä juurikaan ole :xmas:

Tai sitten jotain ihan muuta :D

oletko triplaisä hipposkylän lähettyvillä koskaan asunut? itse sieltä suunnalta kotoisin ja tuo hipposkylä oli kyllä hyvinhyvin mielenkiintoinen alue :D asuin siis sen lähellä, en itse siellä...onneksi..

[QUOTE="yksi";24751963]Mun lapsuudenkotini on Atalassa, on hyvä paikka lapsiperheelle. Atalan koulusta itselleni jäi pelkästään positiiviset muistot. Atalassa ei lähiöiden tyypillisiä ongelmia, vaan on vähän arvostetumpi asuinalue.[/QUOTE]

Ok, kiva kuulla:) Miehellä ehkäs työpaikka kohta sielläpäin , niin ajateltiin heti että millasta seutua jne.

[QUOTE="aloittaja";24752053]Ok, kiva kuulla:) Miehellä ehkäs työpaikka kohta sielläpäin , niin ajateltiin heti että millasta seutua jne.[/QUOTE]
Itse en ole koskaan siellä asunut enkä paikasta juuri mitään tiedä mutta ihan kivan oloista seutua se on.

Yhteistyössä