Tampereelta mammakavereita

Olen 28 -vuotias 4 kuukautisen pojan äiti Tampereelta ja haluaisin tutustua muihin Tampereen mammoihin. Olemme vasta muutama kuukausi sitten muuttaneet Tampereelle, joten tuttavapiiri ei vielä ole hirveän laaja. Mies on päivät töissä, joten vaunuttelu, shoppailu ym. seuraa olisi mukava saada. Tällaiselle puheliaalle ja sosiaaliselle tapaukselle kun on tuskaa olla hiljaa päivät kun ei tuo poika vielä hirveesti vastavuoroisesti juttele =)

Sp maritt80@luukku.com

Änkeenpäs itseni myös tänne... :D

Minä olen 32 v kahden pojan äiti, ikää veijareilla 6 ja vajaa 5 v. Odottelemme kaksosia saapuvaksi marraskuussa. Talouteen kuuluu myös isi ja koiraneito. Annalassa asustelemme. Uudet tuttavuudet olisivat enemmän kuin tervetulleita, varsinkin kun nyt töistä jäin kotiin... Heitä yv:tä! :wave:

Olisi mukavaa löytää tältä alueelta yh-kavereita. Muutkin lähikunnat tietty käy, tosin mulla ei ole autoa joten tapaaminen mun puolelta hankalampaa sillon. Kaikki kaverini ovat onnellisesti parisuhteissaan joten tuntuu että ei ole kaveria joka täysin käsittäisi tuntemuksiani ja tilannettani, olo on välillä tosi yksinäinen. Vapaaviikonlopuillenikin on välillä tosi vaikea saada menokaveria näistä parisuhteissa olevista, masentaa olla yksin kotona mutta yksinkään on jotenkin vaikea lähteä liikenteeseen. Jos ajatukseni tuntuivat yhtään tutuilta, ota yhteyttä!

Yhteistyössä