Tampereelta löytyi 15-vuotiaan tytön ruumis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
16.08.2008 13:15, päivitetty 16.08. 14:53

Noin 15-vuotiaan tytön ruumis on löytynyt Tampereen Kaukajärveltä lauantaiaamuna.

Ohikulkija havaitsi ruumiin vähän ennen yhdeksää Juvankadun varrella sijaitsevassa puistikossa. Puistikko sijaitsee parinkymmenen metrin päässä kadusta.

Kuolinsyystä ei ole vielä varmaa tietoa. Aamulehden mukaan poliisi on löytänyt viitteitä siitä, että kyseessä on henkirikos. Tämä selviää lopullisesti oikeuslääkärin tutkimuksessa.

Poliisi ei vielä kerro, oliko ruumiissa merkkejä väkivallasta.
IS-STT

15-vuotiaan tytön ruumis löytyi Tampereella
16.8.2008 13:33

Tytön kuolinsyystä ei ole tietoa, Aamulehti kertoo.

Poliisi tutkii tapausta henkirikoksena.

Tytön ruumis löytyi Kaukajärven Juvankadulla sijaitsevan postitoimiston läheisyydestä lauantaiaamuna.

Ohikulkija havaitsi ruumiin vähän ennen yhdeksää Juvankadun varrella sijaitsevassa puistikossa. Puistikko sijaitsee parinkymmenen metrin päässä kadusta.

Posti ja sitä ympäröivä parkkipaikka eristettiin heti, ja poliisi haravoi alueen löytääkseen johtolankoja.

Poliisi sai tiedon ruumiista ohikulkijan vihjeen perusteella.

Asiasta kertoi Aamulehti.

IL-STT

Kamalaa...olen itse asunut pitkään ihan siinä lähellä mistä tyttö löydettiin... ;( Olis ollu kamalaa itse löytää,koiran kanssa kun usein siitä on tullut kuljettua. Tuskin tytön omaiset täällä palstalla käyvät,mutta syvimmät osanottoni silti... :hug:

Niinhän sitä kuulemma oli. Me asutaan suht lähellä sitä paikkaa, aamusta kun mies ja pojat olivat hakemassa mua sairaalasta olivat ihmetelleet poliisiautojen määrää... Hyi. Surullista :snotty:

nehän otti jo yhden tyypin kiinni. tämä uhri ei halunnu lähteä kaverin kanssa bussilla vielä kotiin :( kyllä kannattaa pysyä porukassa, vaikka kuinka hauskaa olis tai pitäis lähteä "liian" aikaisin kotiin.. surullista ja pelottavaa

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Tuleepa mieleen samanlainen tapaus Tampereelta 90-luvun puolivälistä. Saas nähdä löytyykö tekijä tälläkin kertaa samoista piireistä...

Tuskinpa sentään, jos Leinolan tapausta tarkoitat (uhri oli tuttavani).

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tuleepa mieleen samanlainen tapaus Tampereelta 90-luvun puolivälistä. Saas nähdä löytyykö tekijä tälläkin kertaa samoista piireistä...

Tuskinpa sentään, jos Leinolan tapausta tarkoitat (uhri oli tuttavani).

Ai sä tiedät jo tän tekijän?

Ai sä tiedät jo tän tekijän?

Käsittääkseni silloin Leinolassa surmaajaa ärsytti lähinnä uhrin ulkonäkö, miten eilinen surmaaja voi "löytyä samoista piireistä". Vai onko tämäkin uhri punkkari ja Tampereella on joku jengi, joka on sopinut puukottavansa kaikki teini-ikäiset punkkarit?

Yhteistyössä