Tampereelle ultraan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Hei!
Pahaa oloa ja kuvotusta...väsyttääkin. Vkoja 11. Minne Tampereella Ultraan yksityisellä puolella, kuka lääkäri, millä vkoillla? Nlakin vielä tilaamatta - ehdin kyllä myöhemmin. Kiitos tiedoista jo etukäteen. Paljonko maksaa?

Moi,

itse kysyin asiaa Koskiklinikalta ja siellä sanottiin että vko tulisi olla vähintään 7 jotta jotain näkyisi. Eli hyvin voit sieltä ajan tilata. Hintaa en tullut kysyneeksi kun en sitten itse mennytkään mutta luulisin että n.70e..

iloista odotusta!

T: myöskin väsynyt macadamia rv11+6

Mä en tajua kun kuvottaa ja väsyttää...eimoikein vielä iloinnut sen takia koko asiasta. Kiitän vinkistä. Kyl se aurinko alkaa paistaa tännekkin raskauteen. Onnea sinulle ja voimia odotukseenne!

Moi!
Koskiklinikka on pätevä ja suht edullinen. Alkuraskauden ultraan voi mennä 7-9 viikoilla. Np-ultra tehdään sitten jo 12 viikolla. Kerro ajanvarauksessa missä vaiheessa olet.
Älä mene missään nimessä Tuukka Tarkkilalle. Jarno Laine on vanha, mutta erinomaisen hyvä ja maltillinen lääkäri.

Entäs naislääkäreitä? Menisin mieluummin naislääkärille, jotenkin luontevampaa mielestäni. Olo edelleen oksettava,ja voimaton. Mutta iloa varmaan edessäpäin...

Vertailun vuoksi: kävin Hgissä Diacorissa viikolla 8/9. Maksoi 53 euroa.

Toimenpide tehtiin vatsan päältä ja kesti noin kolme minuuttia, joten ei haitannut, vaikka kohdalle sattuikin mieslääkäri.

Kuvista sai tietenkin printit.

Varasin juuri Koskiklinikalle varhaisultran (silloin viikot 7+)
Saila Piipolle. Virkailija oli hyvin tarkkana, millä viikoilla ultraan on menossa. Lääkäri (eli siis tämä S.P.) on kuulemma kieltänyt np-ultra-aikojen antamisen. Mutta alkuraskauden ultrauksia tekee.
Muista en tiedä. Enkä hinnasta.

Yhteistyössä