TAMPERE!!!

Pikkuväki harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 23:44 ÄitiMaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 20:31 Nonna25 kirjoitti:
no voihan.. Oiskohan sit elokuun puolella vähemmän menoja
porukoilla..? =)
mäkin haluun mukaan ja elokuun eka viikonloppu olis seuraava näillä näkymin vapaa... silloin?

meil on esikon synttärijuhlia vissiin sillon.. mut menkää te ? joku muu saa kyl sit organisoida tapskua jos mä en pääse... :whistle:

Pikkuväki harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 11:42 Nonna25 kirjoitti:
No mitenkäs ens lauantai :D 18.6? Itse olen koko kesän töissä ja kiinni tampereella, joten melkeen kaikki viikonloput käy..

mä en pääse sillonkaan, ja voi olla aika vaikeeta saada mistään ravintolasta tilaa haluttuun aikaan isohkolle porukalle :/

Pikkuväki harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 23:05 leppis kirjoitti:
Tullin Tampuuri on hyvä,edullinen ruokaravintola!Todella hyvät ruoat,mukava pieni ja uusi paikka aivan Tullintorin kupeessa..suosittelen lämpimästi!!

itsekin tulisin,en vaan ole Tampereelta

en ole minäkään tampereelta, joten teretulemast silti !! =) on meillä käynyt tapaamisessa riksustakin väkeä.... :whistle: :D

Elokuun eka viikonlppu sopis mullekkin, heinäkuu on aika kiirenen ja varmaan monet muutkin elelee silloin loma-aikaa, joten elokuussa voitais saada isompi porkka kokoon??

Tuolla Amarillossa muuten hyvä ruoka (joku tais sitä ehdotella) ja sinne mahtuis isompi porukkakin.

-Heidih-
no koitetaan sitten elokuuta joss sillo tavattas:) tosin ei eka vkonlpuu käy kun sillon taitaapi olla kummitytön synttärit :D

mutta siitä etiäpäin ei ole mitään tiedossa. tosin meikä taitaa tulla vaan ruokailemaa ku aloitan työt 1.8 niin ei enää kerkeä toipumaa viihteellä käymisestä ;) ku tarvii jo maanantaina olla reippaana töissä. ja tuosta isännästä ei oikein taaskaa tiä missä se mahtaa olla... :\|

mutta elokuussa 13,20 tai27pv? siinä noita olisi. :D :flower:

tämähän ihan vallan tippuu... :eek:

ei tunnu löytyvän millään kaikille sopivaa lauantaita sitten millään, mut jos nyt sovittais 13.8.? mennään porukalla syömään ja ehkä myös jatkaan iltaa ;)

ruokapaikka vaihtoehdoiksi voisin heittää vaik sevilla, the grill, amarillo, pancho villa, äänestäkää siitä tai heittäkää oma ehdotuksenne kehiin, pikkuväkihän laittoi jo aiemmin hyvän linkin mistä noita ravintoloita löytyis. itse olisin rillon tai pancho villan kannalla :p

13.8 käy näillä näkymin, eli otetaanko se tavoitteeks treffaamiselle??
Sitä uutta Panchoa ehdottelin jo joskus aikaisemmin, eli miten olisi se?

Nyt vaan väkee pinoon mukaan :wave: ja uusia ehdotuksia jos noi paikat ja aika ei sovi =)

Yhteistyössä