Hyvästä kannattaa maksaa! Heillä on kanta-asiakaskortti, 8 leimaa kun kerää, saa 9. annoksensa ilmaiseksi...
Pizzoissa on täytettä reilusti, ei edes jaksa sitä ilmaista kahvikupillista juoda ruuan päälle...
Oon kerran käynyt mieheni kanssa ko pizzeriassa. ja oli todellinen pettymys! En tiedä mikä siellä mätti, mutta meillä molemmilla oli tosi rasvaiset pizzat, kyllästettynä tomaattisoseella ja juustolla. Kaikki kaverit on kehuneet sitä paikkaa mut meille taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Olisikohan ollut joku ekstra-työntekijä pizzoja vääntämässä .. tai harjoittelija..
Mun suosikki on Bella Roma Finlaysonilla (Siperia)
Mä olen kerran käynyt ja olin todella pettynyt pizzaani. Odotin kehujen perusteella mahtavaa makuelämystä mutta pizza oli haalea, kananpalat tyhmiä kumikuutioita ja oliivit kokonaisia (oma moka kun en kysynyt onko kokonaisia vai viipaleita)
Kyllä ehdottomasti kannattaa käydä! Ruoka on hyvää, upee miljöö, kesäisin terassi ja loistava palvelu! Tampereen paras ravintola ja ainoa jossa hinnat on vielä kohdillaan!! 10+ Suosittelen!!