Tampere meeting

jospa tästä nyt sit lähtis organiseeraamaan tapaamista. edellisessä ketjussa koskikeskuksen alakerran leikkiparkki sai kovasti kannatusta, rehvattaisko siellä. nyt sit vain se tärkein kysymys eli milloin... arkena vai viikonloppuna? ja mihin kellon aikaan, puolen päivän jälkeen? mulle itselleni käy tämä maaliskuu milloin vain, huhtikuuksi en uskalla luvata mitään, koska menen töihin ja listoja en ole vielä saanut ja toukokuussa sitten oliskin jo kovasti kiireitä koulun kanssa...

jos laittaisin alkuehdotuksena vaikka tiistai 22.3. klo 13 maissa siellä koskarissa mukuloiden kera

 
Mä voisin kans tulla, mutta tää meen elämä on nyt niin hulinaa, etten oikeestaan tiedä kuin kyseisenä päivänä et pääsenkö tulemaan... Mutta tiedän ajan ja paikan, niin ilmaannun jos ilmaannun :wave: Eiköhän teidät tunnista siellä... =) Niin ja jos tuun niin otan vaan tuon nuoremman mukaan, ettei tarvi viuhtoo koskaria ristiin rastiin molempien perässä :D
 
-Heidih-
:wave: mukana ollaan jos saan tuon kuopuksen mummille hoitoon...en kahden poitsun kaa sinne lähde, sillo voi revetä vähä hermo tällä mammalla :D mutta kahtellaa....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2005 klo 19:00 tiituli kirjoitti:
Voi harmi, meillä koululaiset ei oo kotona vielä silloin, muuten olisi voinu tulla koko lauma, muta jos pääsis edes vauvan kanssa.
ota koululaiset megeen ja tule vähän myöhemmin. tuskin sitä ihan heti sieltä kotiinpäin lähdetään :)
 
-Tumpula-
Mä näin viime yönä unta että tulin tapaamiseen ja kukaan ei puhunut mulle mitään. Te kaikki vaan katsoitte mua näin: :eek: ja jatkoitte omia juttujanne. :whistle:
Tätä se kotiäitiys/mökkihöperyys teettää, paniikki iskee kun pitää ihmisten ilmoille lähteä. :D
 
yrttitarhurikatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2005 klo 22:40 -Tumpula- kirjoitti:
Mä näin viime yönä unta että tulin tapaamiseen ja kukaan ei puhunut mulle mitään. Te kaikki vaan katsoitte mua näin: :eek: ja jatkoitte omia juttujanne. :whistle:
Tätä se kotiäitiys/mökkihöperyys teettää, paniikki iskee kun pitää ihmisten ilmoille lähteä. :D
:D Entäs jos siellä sitten KAIKKI istuu ja möllöttää toisiaan ja kukaan ei puhu kun omalle lapselleen :whistle: Never know ;)
 
Mä en oo vieläkään varma, käyn ensin tsekkaan millanen paikka se koskarin alakerta on... toi kaksi vee menisi kuitenkin joka vekottimeen, mutta todennäköisemmin teloo niissä itsensä kuin osaisi mennä fiksusti. Eli saa nähdä. Katsotaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2005 klo 22:40 -Tumpula- kirjoitti:
Mä näin viime yönä unta että tulin tapaamiseen ja kukaan ei puhunut mulle mitään. Te kaikki vaan katsoitte mua näin: :eek: ja jatkoitte omia juttujanne. :whistle:
Tätä se kotiäitiys/mökkihöperyys teettää, paniikki iskee kun pitää ihmisten ilmoille lähteä. :D
Hui! Pelottelet tolla tavalla :eek: Jos mä oon paikalla nin voin olla ihan näin :)
 

Yhteistyössä