Tampere/Malla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannannaa

Jäsen
06.05.2004
205
0
16
Malla moikka!!

olitko sää siellä tampere tapaamisessa? Asutko turtolan lähellä? Tuli mieleen ko siel tapaamisessa oli yksi äiti (en kyllä kerinnyt jutella silloin) ja nyt eräänä päivänä ihanko oisin samaisen äitin nähnyt vastaan tulevan täällä turtolassa, mutta tapani mukaan tajusin jälkikäteen kasvot tutun näköisiksi.... :wave:

Moi.
Mä en oo malla enkä ees asu turtolassa, mut aattelin kysyä että sovittekos te siä tapaamisessa jotain uutta ajankohtaa tapaamiselle?
Jos vaikka mäkin saisin tän meidän porukan sinne raahattua.. =)

No moi tiuku :wave:

No alustavasti puhuttiin siitä että ko ilmat lämpenee ni voitas tavata jossain puistossa. Ja tuli siel ehdotus näsinkallio (tai mikä se nyt onkaan...) mut sitten lämpösemmällä ilmalla ;) ....tarkkaillaan tätä palstaa...

:wave: nähdään :wave:

Ainakin minä "törmäsin" kauppareissulla heti tapaamisen jälkeen keskiviikkona sinuun. Siis kävelit kassojen ohi kun olin pakkaamassa tavaroita. En vaan ole ehtinyt täällä pyörimään. Ei asuta Turtolassa, vaan HErvannassa, mutta bussilla pääsee kyllä.

:wave: :wave:

T: Pieni punainen poropipo!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2005 klo 14:25 Rhina kirjoitti:
Ainakin minä "törmäsin" kauppareissulla heti tapaamisen jälkeen keskiviikkona sinuun. Siis kävelit kassojen ohi kun olin pakkaamassa tavaroita. En vaan ole ehtinyt täällä pyörimään. Ei asuta Turtolassa, vaan HErvannassa, mutta bussilla pääsee kyllä.

:wave: :wave:

T: Pieni punainen poropipo!!!

:D Oisit hihkassu :D ..Mä yleensä meen kaupassa kohti seuraavaa tuotetta mitä haen ja en koskaan näe ympärilläni olevia ihmisiä :ashamed:

Laita yytä ni voitas treffata ;)

Yhteistyössä