Tampere 13.10 huomio! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jupida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jupida

Jäsen
03.07.2006
666
0
16
Tuonne aiemmin aloittamaani ketjuun, jossa metsästeltiin raskaana olevia manselaisia, aika moni oli kirjoitellut, että olisi kiva tavata muita odottajia.

Siispä kun tapaamisidea odottaville mammoille sai kannatusta, niin meinattiin sitten pistää moinen pystyyn.
Onhan täälläkin tuloillaan lokakuun ensimmäisellä viikolla tapaaminen, mutta suuntana on kapakka. Sen reissun ainakin minä sattuneesta syystä passaan.. :whistle: ;)

Tapaamisajankohdasta ei ole vielä tietoa, suunnitelmissa kuitenkin mahdollisesti syömään meno ja jotain alkoholitonta touhuilua. ;) Niin ja mukaan mahtuu toki muutkin kuin tamperelaiset ja ovat muutkin kuin odottavat äidit tervetulleita pallomahojen joukkoon :D

Nyt paikka ja aika on päätetty. Liikkeelle lähdetään uhkarohkeasti perjantaina 13.10. :whistle: Suuntana on keskustan Pancho Villa, joka löytyy Finlaysonin vierestä, Satakunnankadulta. Varaan pöydän meille seitsemäksi, eli näihin aikoihin voitaisiin siellä treffata.
Ruokalistaa voi käydä valmiiksi kurkistelemassa osoitteessa www.panchovilla.fi
Jos intoa ja juttua riittää niin katsotaan josko siirrtään vaikka jälkkärille johonkin. Sen enempiä suunnittelematta siis näemme tällöin.
Ehkä-varauksella mukaan tulevat jos pystyvät ilmoittamaan tulostaan viim. tuossa keskiviikkona niin kiva. Tiedän sitten tehdä varausta oikean kokoiselle populalle. :D

Mukana ovat nyt ainakin:

jupida
tindepekkaperkele
coatrack, mikäli ei ole poksahtanut :)
Poio
Pikkuväki
laura
Jutta83
kaipe
-SuklaaSyöppö-
Vanilja liittyy seuraan myöhemmin?
<br><br>

Josko tuossa parin viikon sisään saisi jotain järkättyä. Katsellaan nyt miten ihmisiä olisi mukaan lähdössä :)

Ajatuksia ja ideoita tapaamis-paikasta jne. otetaan vastaan. Itse olen melko tuore Tamperelainen ja itse asiassa melko uusi plussalainenkin :D

Ilmottaudun näin alustavasti mukaan, saapi nähä mikä on rahatilanne tapaamisen aikaan.
Ruoka kyllä aina maistuu :p Ja jos jotakin piakkaa saa tyrkyttää ehdolle, niin Pancho Villa on aina ehdoton suosikki =) Hyvää meksikolaista sapuskaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 20:41 tindepekkaperkele kirjoitti:
Ilmottaudun näin alustavasti mukaan, saapi nähä mikä on rahatilanne tapaamisen aikaan.
Ruoka kyllä aina maistuu :p Ja jos jotakin piakkaa saa tyrkyttää ehdolle, niin Pancho Villa on aina ehdoton suosikki =) Hyvää meksikolaista sapuskaa.

täällä myös voi rahnasta tehdä tiukkaa, mutta sitten tulen juomaan vettä ja kuolaan muiden ruokia.. :D

En itse iedä ehdotettua paikkaa, mutta eiköhän se olisi kaikkien mieleen. Vaikuttaa ainakin siltä.. ;)
Onkos ihmisillä kuinka paljon suunnitelmia tulevaisuudessa, eli paljonkin rajoitteita ajankohdan suhteen? Voisin vaikka ehdotella tässä jo ihan 30 päivää, eli seuraavaa lauantaita, tai sitten pari viikkoa myöhemmin. Itse en ainakaan 6. tai 7 pv pääse paikalle.. :/

Eli miltä kuullostaisi joko 30.9 tai 13./14.10? Ja suuntana olisi se ruokapaikka Pancho Villa, olikohan se niin?
:whistle: :)

Täälä päin rahaa olisi varmennin tuossa 13/14.10 ajankohtana =) Että mielummin se jos muille vaan käy päivämäärä.

Niin ja vielä sen verran että himo-saunojana vielä tarkentaisin, että kaikkein parhaiten kävisi 13.10, kun lauantaisin on meidän saunavuoro :whistle: :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 10:06 Mintsu83 kirjoitti:
Niin olikos tämä semmoinen vaan odottajille? Itse olen jo tyttöni saanut (12.6), mutta olisi välillä kiva käydä jossain =)

Odottajille tapaaminen on lähinnä suunniteltu, tästä syystä esim. baarireissu passataan kokonaan. Kuitenkin kaikki palstalaiset ovat tervetulleita, emme mekään pitkään odottele vaan siirrymme tuonne äitiys-vaiheelle! ;)
Eli kaikki halukkaat mukaan vain! :)

Yhyy, mäkin haluan mukaan! Mut ei niin ei... No ehkäpä vuodenvaihteen jälkeenkin on Tampereella tapaamisia. =) Pitäkää munkin edestä hauskaa ja nauttikaa siitä meksikolaisesta ruuasta, täältä ei nimittäin hyvää semmoista saa.

Mukana ollaan :wave:
menen sitten vaikka yksin syömään :D
mutta mutta, ollaanko menossa keskustan Panchoon vai Tammelan Panchoon?
Niin ja joskus illansuussa on hyvä aika =)

http://panchovilla.fi/
Tuossapa vielä ravintolan nettisivut josta voi käydä kuolaamassa ruokalistaa jo valmiiksi =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 22:30 vieras kirjoitti:
Mika Pancho villa, kun niita on useampikin? Saattaisin minakin mukaan paasta.

Varmaan tuohon keskustaan, niin on kaikkien tasapuolisesti helppo tulla sinne. Finlaysonin kupeesta löytyy siis tämä paikka. Käykös kaikille?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 13:33 coatrack harmaana kirjoitti:
13.10 on menossa rv 39+2 mutta ilmoittaudun alustavasti mukaan!

No jos vaan mukaan vielä pääset niin kiva.. Täytyy tulla autolla jos sua tarvii lähteä synnyttämään viemään kesken ruuan.. ;) :D

Mooii,

siitä panchosta muuten semmoinen juttu, että se on aina ihan nuijalla lyöty. Eli jos sinne isommalla porukalla ollaan menossa, niin sitten olisi varmaan parasta tehdä pöytävaraus.

Mutmut.. vaikka kovasti kiinnostaakin ja varausta varten pitäisi olla tiedossa montako on tulossa, niin en kyllä ihan varmaa lupausta vielä uskaltaisi antaa.. Olisikos ilmoittautumisille joku deadline? Siis että jos vielä ei tiedä varmaksi, niin koska pitäisi tietää?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 10:56 viikuna kirjoitti:
Mooii,

siitä panchosta muuten semmoinen juttu, että se on aina ihan nuijalla lyöty. Eli jos sinne isommalla porukalla ollaan menossa, niin sitten olisi varmaan parasta tehdä pöytävaraus.

Mutmut.. vaikka kovasti kiinnostaakin ja varausta varten pitäisi olla tiedossa montako on tulossa, niin en kyllä ihan varmaa lupausta vielä uskaltaisi antaa.. Olisikos ilmoittautumisille joku deadline? Siis että jos vielä ei tiedä varmaksi, niin koska pitäisi tietää?
Tuo pöytävaraus tosiaankin kannattaa tehdä jos ei haluta seiso odottamassa vapautuvaa pöytää =)
Kyllä se varmaan riittää jos tietää edes suurinpiirtein millanen joukko meitä on tulossa niin voipi sitten oikean kokosiat pöytää varailla. Mutta jos jotain dead linea tuohon ilmottautumiseen miettisi, niin olisiko joku 10 tai 11 päivä viimestään hyvä? Siinä kerkiäis vielä soittelemaan pöytävaraustakin...

Ja minä olen ihan varmasti kyllä jo mukaan tulossa :wave:

Yhteistyössä