Tämmöset bileet meidän ukolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirenna

Vieras
No taas on meidän ukolla tämmöset bileet: Kolme kaveria täällä ja valloittaneet koko yläkerran. Sinne ei saa muut mennä. Niillä on siellä kaikki tarpeellinen: ruokaa, olutta ja röökiä. Ja sitten ukot kattoo lätkää ja ryyppää. Illalla sitten taksilla baariin...

Noo ei se ny nii kauheesti haittaa, mutta on se ny vähän kummallista että tuolla yläkerrassa lukittuna ja sinne ei saa ees mennä. Ja sitku ne lähtee menee ulkokautta (tuolta pääsee yläkerrasta kans suoraan ulos). Ukko sit mönkii kotiin 4-5 aamulla, yleensä onneksi yksin.

Sit seuraavana päivänä se makaa tuolla kuin härski silli iltaan saakka. Jossain vaihees kömpii sit alas ja sanoo ekat sanat:" Ny voit mennä siivoomaan."

Saatana että sillon vituttaa, mut pakko vaan pitää sisällä.

Kuulostaa kivalle. Jos mä pitäisin tyttöjen kanssa bileet niin en todellakaan haluis et oma ukko tulis sinne elvistelemään. Joten ymmärrän miestäsi. Anna olla! :)

No taas on meidän ukolla tämmöset bileet: Kolme kaveria täällä ja valloittaneet koko yläkerran. Sinne ei saa muut mennä. Niillä on siellä kaikki tarpeellinen: ruokaa, olutta ja röökiä. Ja sitten ukot kattoo lätkää ja ryyppää. Illalla sitten taksilla baariin...

Noo ei se ny nii kauheesti haittaa, mutta on se ny vähän kummallista että tuolla yläkerrassa lukittuna ja sinne ei saa ees mennä. Ja sitku ne lähtee menee ulkokautta (tuolta pääsee yläkerrasta kans suoraan ulos). Ukko sit mönkii kotiin 4-5 aamulla, yleensä onneksi yksin.

Sit seuraavana päivänä se makaa tuolla kuin härski silli iltaan saakka. Jossain vaihees kömpii sit alas ja sanoo ekat sanat:" Ny voit mennä siivoomaan."

Saatana että sillon vituttaa, mut pakko vaan pitää sisällä.

Miksi? Meillä aikuiset siivoaa omat sotkunsa ja sisällä ei polteta.

... pakko vaan pitää sisällä?

[QUOTE="vieras";24785541]Miksi? Meillä aikuiset siivoaa omat sotkunsa ja sisällä ei polteta.

... pakko vaan pitää sisällä?[/QUOTE]

Ei ne sisällä poltakkaan vaan parvekkeella. Ja ei siel kauheen sekasta oo, kyl se ne pahimmat siivoo... Siis se on oikeestaan menny tähän. Ennen se ukko läks baariin kattomaan matsei, mut mä tykkään että tää on näin, että pystyn ees vähän valvomaan. Se, että se meni baariin neljältä, oli pahempi.

Haa -meillä, tosin ekan kerran ikinä, oli tyttöjen ilta. Mies ja laps pois jaloista. Sit seuraavana aamuna mies siivos meijen jälet.

Ei se joskus kai mikään maailma loppu oo jos joutuu siivoileen. Mut jos aina, niin se on asia erikseen.

[QUOTE="ap";24785561]Ei ne sisällä poltakkaan vaan parvekkeella. Ja ei siel kauheen sekasta oo, kyl se ne pahimmat siivoo... Siis se on oikeestaan menny tähän. Ennen se ukko läks baariin kattomaan matsei, mut mä tykkään että tää on näin, että pystyn ees vähän valvomaan. Se, että se meni baariin neljältä, oli pahempi.[/QUOTE]

Valvomaan? Lukittujen ovien takaa?

No hmmm.. onhan tuo vähän erikoista että oikeasti pitää laittaa ovi lukkoon, ettet pääse katsomaan mitä ne siellä tekee. Tuskin kävisit siellä kurkkimassa, että mitä tapahtuu tai menisit muuten häiritsemään, joten aika erikoista tuo että oikeasti lukittautuvat sinne keskenään.

Miksi ihmeessä sinun pitää siivota miehesi jäljet?? Oikeasti, miten voi miehellä olla edes pokkaa sanoa että menepäs siivoamaan? :D Kyllä jäis ainakin itselläni siivoamatta..

Mul on idea: Nykyää saa halvalla webbi-kameroita sun muita. Voit laittaa tonne pari kameraa ja nauhoittaa sen mitä siellä tapahtuu. Sitten voi ite kattoo, mitä ne sanoo.

Mä kerran nauhotin vaan kännykällä mitä mun äijä kavereineen teki. Siis mulla oli vaan äänet ja voi sissus sentään: Pelkkää seksipuhetta ja puhu tosi alentavaan sävyyn musta ja ne muut kans omista vaimoista. Sitten kattoo telkkua ja kommentoi jotain muijia koko ajan todella härskiin tyyliin.

Muutenkin oli ihan uskomotanta mitä ne keskusteli. Kannattaa tehä niin saa tietää totuuden.

Enää en ton sikamiehen kans oo.

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";24785600]No hmmm.. onhan tuo vähän erikoista että oikeasti pitää laittaa ovi lukkoon, ettet pääse katsomaan mitä ne siellä tekee. Tuskin kävisit siellä kurkkimassa, että mitä tapahtuu tai menisit muuten häiritsemään, joten aika erikoista tuo että oikeasti lukittautuvat sinne keskenään.

Miksi ihmeessä sinun pitää siivota miehesi jäljet?? Oikeasti, miten voi miehellä olla edes pokkaa sanoa että menepäs siivoamaan? :D Kyllä jäis ainakin itselläni siivoamatta..[/QUOTE]

Kyl sinne pääsee jos ihan pakko on, siis emmä ny ees tiedä onks se oikeesti lukossa. Ja oon mä siellä jopa käyny joskus, ei se ny ihan niin oo.

No toi siivousjuttu on vähän semmonen juttu, että ukko polttanut päreet ku oon valittanut sen siivomisista. Se sitte on sanonut, että ei siivoo kuin pahimmat pois koska loppu on turhaa koska siivoon kummiskin sen päälle. Siin se on ihan oikeessa...

En kattelis tollasta, siis ovi lukossa ja kielletty menemästä, no hohhoijaa ja jos haluis kattoo matisi baarissa miksei voisi mennä? Hanki joku muu harrastus ku äijäs kyttääminen. Mä en kyllä kattois siis tollasta juoppoa.

En kattelis tollasta, siis ovi lukossa ja kielletty menemästä, no hohhoijaa ja jos haluis kattoo matisi baarissa miksei voisi mennä? Hanki joku muu harrastus ku äijäs kyttääminen. Mä en kyllä kattois siis tollasta juoppoa.

Baaris menee aika paljon enempi rahaa. Siis mun ukolta saattaa mennä koko reissuun jotain 300. Nyt pienemmät kulut. Vaikka menis baariin niin alta satasen. Ja ilman baaria ei paljo mitää.

Yhteistyössä