Tämmöínen vappuyllätys sitten (Nuvaring)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ohhoh

Vieras
Olen siis nyt kolme kuukautta käyttänyt Nuvaringiä ja viimeiset pari viikkoa ollut outoa kuvotusta. Eilen piti menkkojen alkaa mutta mitään ei kuulunut joten testasin aamulla ja plussaahan se oli. :O

Vauvasta ollaan kyllä miehen kanssa puhuttu, mutta ajateltiin aloittaa yrittäminen vasta joskus syksyllä.

Naimisissa ollaan miehen kanssa, molemmilla vakityöt ja yhteinen asuntolaina, joten puitteet olisi kunnossa. Oon vaan niin äimän käkenä tästä. Mitenköhän kertoisin miehelle? Vähän jännittää miten se ottaa tän. Täytyy sitä varmaan sitten vapun jälkeen neuvolaan soitella.

Tuonhan pitäisi olla hyvinkin varma ehkäisy? Mitä hittoa? Mitä ehkäisyä käytit aikaisemmin? Testasitko raskauden mahdollisuuden ennen Nuvaringin aloittamista? Onko tyhjennysvuoto ollut säännöllinen? Jne jos viitsisit kertoa lisää, on nääs mulla oma lehmä ojassa, kun just mietin ehkäisyasioita. Kiitos.

Niin ja onnea sit kuitenkin tulevasta perheenlisäyksestä, vaikka näin yllätyksenä alkoikin. <3

Kirjoita ilmapalloon:"Meille tulee vauva!" ja ripusta se miehen lähettyville kun tulee töistä. Tai kirjoita serpeentiiniin ja heitä se miehesi nenän eteen... Loistava tilaisuus tehdä ihana ylläri miehelle! Ja teillähän on tosiaan puitteet kunnossa, joten antakaa palaa. Se 9 kuukautta on juuri sitä varten että ehtii henkisesti kasvaa valmiiksi lapsen tuloon. Perhe ja lapset on maailman paras asia! Paljon onnea!

• Tykkää
Reactions: jenttu
[QUOTE="Pitsi";28406792]Kirjoita ilmapalloon:"Meille tulee vauva!" ja ripusta se miehen lähettyville kun tulee töistä. Tai kirjoita serpeentiiniin ja heitä se miehesi nenän eteen... Loistava tilaisuus tehdä ihana ylläri miehelle! Ja teillähän on tosiaan puitteet kunnossa, joten antakaa palaa. Se 9 kuukautta on juuri sitä varten että ehtii henkisesti kasvaa valmiiksi lapsen tuloon. Perhe ja lapset on maailman paras asia! Paljon onnea![/QUOTE]

aika pientä pränttiä jos serpentiiniin kirjoittaa...

En ollut raskaana ennen, tyhjennysvuoto tuli pari ekaa kk suorastaan parin tunnin tarkkuudella samaan aikaan. Aiemmin käytin yasmine-pillereitä.Ainoa milloin olen ottanut renkaan ylimääräisiä kertoja pois on ollut seksin ajaksi ja uimassa käydessä( uinti noin kerran viikossa). Silloinkaan taukoa ei ole tullut 2,5 tuntia enempää. Asiasta kysyin silloin lääkäriltä kun reseptin sain ja sanoi että voi ottaa pois jos haluaa, ei ole pakko. Näköjään ei olisi kannattanutkaan? Tai mistäs sitä tietää johtuuko juuri siitä.

Joskus aikaisemmin mulla oli ongelmia ylimääräisten vuotojen kanssa kun söin yasminelle-pillereitä. Silloin terkkari vaan totesi, että vaihdetaas tähän tujumpaan (Yasmineen) kun ei näköjään tuo pienempi määrä hormonia riitä sulle.

Eli olet siis käyttänyt ohjeiden mukaan. Onko sulla sitten ollut joku antibioottikuuri, mikä olisi heikentänyt vaikutusta. Vai vaikuttaakohan se tuohon renkaaseen lainkaan, kun lääkeaineen imeytyminenkin tapahtuu ihan eri paikassa?

En vaan ymmärrä. Onkohan jollekulle muulle käynyt näin Nuvaringin käytön aikana?

Näkyyhän noita muitakin olevan joilla nuvaring pettänyt. Onnea nyt kuitenkin! :)

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2143518-nuvaring-ja-silti-raskaaksi/

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1376398-onko-kellaan-pettanyt-nuvaring/

Mul tuli nyt ainakin ahdistus, oon myös Nuvaringin käyttäjä ;) En kyl ikinä ota pois välillä. Mut onnea, tuskinpa miehes järkyttyy. Mäkin ehdotan et tee asian kertomisesta joku kiva ylläri..

Yhteistyössä