Paljon onnea Mimonmami ja jos joku muukin oli, ketä en oo vielä onnitellut!!!
Mua voikin onnitella sitten elokuussa :| Täällä ei kertakaikkiaan tapahu mitään. Ei sillä, eihän mulla oo viikkojakaan kuin 37+2, mutta kun en jaksais enää. On niin hirveä olo koko ajan, mutta tuo ipana ei vaan synny!!! Ei mulla tosin supistelekaan enää, muuten vaan oon ihan loppu, niin henkisesti, kuin fyysisestikin.
Mullahan on edellisetkin menneet viikoille 41-42, joten tämäkään tuskin sen nopeammin tulee, ja sekös mua masentaa :/ Siis pitääkö mun kitua vielä KUUKAUSI???
Oon ihan hermoraunio ollut eilen ja tänään, eikä ihme, kun en ole aikoihin pystynyt nukkumaan kuin 3-4 tuntia yössä, ja pari tuntia torkahtanut aamulla/päivällä.
SYödäkään ei oikein voi, ei ole hirveä nälkä, mitään ei tee mieli, ja jos syö, niin voi syädä ihan vähän vain, esim. yhden porkkanan tai leipäpalan. Senkin jälkeen on pakko mennä maate, kun on nini tukala olo. Maha saattaa mennä kuralle milloin tahansa, mistä tahansa, ja silloin on parempi juosta... Etenkin iltaisin on muutenkin niin etova olo, ettei ole tosikaan :x
Nukkua pystyn vasta aikaisintaan yhden aikaan, usein menee jopa kolmeen aamulla, ennenkuin voin kuvitellakaan meneväni maate.
Että semmoisa ihanaa valitusta täällä taas. No, mää en kyllä oo mitään muuta tehnytkään tän raskauden aikana, kuin valittanut. :kieh: