***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Pikku Vienomme syntyi 25.1. Käynnistettiin vähäisen lapsiveden ja kalkkeutuneen istukan takia. Painoa neidillä 3660 gr ja pituutta 50 cm. Suloinen pikku prinsessa. Äidin sairaalassa olo aika oli reilu 1-vuotiaalle isoveljelle rankka paikka, mutta nyt on äiti taas kotona =)
Onnittelut muille vauvaantuneille ja lohdutukseksi vielä odottaville; kyllä ne vauvat sieltä syntyy :hug:
OnniMaija ja Vieno 3 päivää (syntyi siis raskausviikolla 41+3)
 
Eipä täällä mitään uutta. Huomenna tytön punnitus. Jos vihdoin päästäis tavalliseen korvikkeeseen hänenkin kanssaan. Molemmilla on puklaaminen lisääntynyt, minusta alkaa olemaan jo epänormaalia välillä :/ Pariin viikon päästä on osastonäyttö, täytyy siellä tarkemmin kysyä lääkärinmielipidettä.

KELAsta tuli matkakorvauspäätös. Jotain noista meidän ajamista kilometreistä lasten keskola ajalta kertonee, että korvaavat liki 2000e :eek: Kannatti kirjata ylös...

Hipkukka ja lapsukaiset yötankkausmaratonilla taas kerran...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-88:
Huomenta!
Supistusten täyteinen yö takana! Ja sitten kuuden maissa ne loppuivat kuin seinään!! :|
Huomenna poksuu rv 40 :)

Myy-88 ja minityyppi 39+6
Voi että Myy just olin tulossa kirjoittamaan IHAN SAMAA!!!! Vähän meinaa olla kiukkuinen olo!! Sanoin jo miehelle yöllä että pitäisikö meidän lähteä että jos ne vaikka vauhdittaisivat siellä sairaalassa.. Mutta ajattelin sitten että no nehän passittaa kotiin kun väli ei ollut ihan säännöllinen vaain 3-10 minuuttia.

samis ja 40+2

 
Yliaikakontrolliin 12.50 ja mies edelleen poissa.. Otetii vähä sit yhtee puhelimitse eikä tullu kotii niinku uhkailikin. On se niin lapsellinen.. Mä meen autolla kyl hakee sen matkalla TYKSiin koska jos tänää sattuis tuuri käymää ja pääsee käynnistykseen nii minähän en yksin synnytä!!
Eli jos iltaan mennessä en oo päivitelly tänne mitää nii oon päässy sisää, mut ne melkein lupas jo ettei ota sisään ellei oo mitää erityistä.. :/

Niinuska+ Hipsu POKS rv 41
 
Niinuska05 jaksuja sen miehen kanssa :hug:

tais olla taas vauvoja joten onnea :flower: :heart:

pörri eikös siula vasta ollu jugurtti ongelma siinä pätkiskakussa ja nyt kaakao ongelma..nyt nainen ryhdistäydy ja tee ostoslista ni ei kummitytön tarvii joka päivä pettyä!! ;)
 
Perjantai! Ei muuten erikoinen päivä kotiäideille paitsi kun miehellä alkaa viikonloppu :) Johan tuo 2 päivää olikii töissä. Esikoinen jäi kotiin kun säälitti jo eilen pukea vauva hoitoon viemistä varten. Ja on vielä aika rumbaa tämä kahden muksun mukaan ottaminen... Lisäksi yö oli tosi katkonainen kun vauva heräsi kerran tiheämmin jonka jälkeen heräsi isompi, sitten sänkyyn ja kissa raapii ovella, ja kaikkea tätä säesti naapurit tappelullaan!

Niinuska05 tylsää kun pitää aikuista miestä ojentaa ja stressata sellasen takia. Täälläkin yksi joka toisinaan ottaa niin hermoon että tulee mietittyä tulevaisuutta. Teillä varmasti myös jännitystä ja pinna kummallakin kireänä loppuraskaudesta :hug:

Nyt oottamaan miestä ja hakemaan tavarat päiväkodista.
 
Onnea vauvoista taas! :)

Niinuska05 :hug: :hug: :hug: Onpas kökköä, ihan ku sulla ei tarpeeksi olis jaksamista loppuraskauden kanssa, pistä ukko ruotuun ;)

Täällä koettiin aamulla säikähdyksiä kun heräsin oikein hyvin nukkuneena klo 09, edellinen muistikuva oli 04 kun syötin vauvan ja laitoin takas nukkumaan, ja loppuyön aikana se olikin siirtynyt mun viereen?? Tuskinpa on itse sinne kivunnut... Mulla ei ole MITÄÄN muistijälkeä et olisin ottanu sen tissille, siinä hää kellotti paljaan tissin vieressä. No ei siinä muuten mitään MUTTA mun peitto oli liian pitkällä sen päällä, ei sentään ollut kokonaan peiton alla mut kasvoilla peittoa oli kuitenkin, tosi kiva jos olisin vetäny tyytyväisenä lämmintä peittoa korviin ja tukehduttanu pienen... :'( Ja ku mä en todellakaan muista ottaneeni vauvaa viereen, minkälainen väsymystila sitä oikeen pitää olla päällä et ei selvin päin muista mitä on tehnyt? Miten mä voin varmistaa ettei tollasta tapahdu enää? APUA :eek: :eek: :eek:

Kauhuissaan oleva MM ja Itikka 29vrk
PS. Tänään olis 42+2 jos raskaana vielä olisin, eli onkos tämä nyt sitten virallisesti viimenen mahdollinen raskauspäivä, vai tunnetteko joitain jotka olis olleet vielä pidemmälle yli 42?
 
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa-06:
Perjantai! Ei muuten erikoinen päivä kotiäideille paitsi kun miehellä alkaa viikonloppu :) Johan tuo 2 päivää olikii töissä. Esikoinen jäi kotiin kun säälitti jo eilen pukea vauva hoitoon viemistä varten.
Mie olen tehnyt siten, että aamumaidon jälkeen olen vaipattanut ja vaihtanut päivävaatteet vauvoille ja nostanut kaukaloon nukkumaan. Kypärämyssyt päässä. Kun sitten olen saanut esikoisen lähtökuntoon, niin pienille vain tumput käteen ja kaukalopussit kiinni. Ja ei kun menoksi :D Kun tullaan kotiin nostan lapset omaan sänkyyn nukkumaan. Tällä tavalla ei tarvi kokoajan olla nostelemassa ja häiriköimässä pienten unta..
Iltapäivällä samalla tavalla. Onneksi kaksosten ruokarytmi osuu hyvin viemisiin ja hakemisiin.
Kovasti odotan kevättä ja lämpimämpiä säitä, meiltä kun voisi ihan hyvin kävellä hakemaan ja viemään. Nyt vielä liian kylmää pienille :(
 
rontti1 keljuiletkos siel? ;) Oliha mulla se jugurttionkhelma eile..mut sit en viittinä enee illal ruveta kakkuu viäntää ja sit tänään ko oisin viäntänä, ni kas..eip ou kaakaoo :headwall:
Ny kyl kummityttös o pettynä ja pahasti :ashamed: oisit sie tuona meille pätkiskakun :D
Mut huomenna suap tässäki kämpäs tota herkkuu..parikyt minsaa ja sit saan ottaa uunist ulos ja huomenna meillä herkutellaan :p

(.) täällä illalla vähä "zumpailtu" eli lannetta keinuteltu ja pyöritelty toivossa synnytyksen käynnistymisestä, mut eih :/ ei supistuksia.

Onnitteluja taas vauvautuneille :flower:

Otetaaks skapa kuka o meist viimene tammikuine joka saa nyytin? Mie voin tunnustautuu :LOL:

Pörri ja Pätkä 40+1
 
:wave:
Täällä taas supistusten täyteinen yö..Supistelee sännöllisesti 3 min välein! Nyt soitto Tyksiin saa nähä joko haluavat meidät sinne :)
Jollei minua kuulu huomenna niin sinne jäimme!

Myy-88 ja minityyppi 40+0! :heart:
 
Myyyyyyyy dooooont liiiiiiivvv miiiiiii!!!! :xmas: Ei vaan tsemppiä matkaan! Täällä supparit hellitti eilen illalla ja ny sitte ei mitään. muutamia satunnaisia tullut.

Pörri: mä varmaan vedän pääpotin tuossa sun ideoimassa skabassa!! :D :D

Niinuskalle jaksuja miehes kans!! Mä oisin kyllä niin polttanut hihani ukon kans jos olis tehny samat.. varmaan lukot olis jo vaihdettu.. :whistle: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 

Yhteistyössä