s-a-j ja
hömppö Paljon onnea pienokaisista :flower: :heart:
Ja paljon :hug: haleja tarvitseville, sekä tsemppiä ja voimia koitokseen joilla se on meneillään tai pian edessä :hug: :heart:
Olette miehistä täällä kirjoitelleet. Tottakai sitä hyvätkin miehet, joskus ärsyttävät :hug:
Mä en edes kehtaa kirjoittaa tänne millainen tollo tuo mun mies on :ashamed:
No ollaankin lasten kanssa muuttamassa tän kuun aikana uuteen kotiin (huomenna saan avaimet) että kai se jo jotain kertoo. Mies on tyttömänä, eli siis kotona kaiket päivät. Silti ei osallistu kotitöihin eikä lasten hoitoon. Mä teen ainakin 99,99% kaikista hommista.
Mulla oli keuhkokuume tuossa pari kk sitten. Ei voinnut edes silloin auttaa, vaikka lääkäri sanoi että mun pitää levätä. Ja ei tuo ole edes pahin. Mollaa ja haukkuu mua melkein koko ajan :'( Uhkailee esim. että multa viedään lapset pois, kun olen niin huono äiti. Jos pyydän vaikka tyhjentämään astianpesukoneen (on tasan ainoa homma mitä nykyään joskus jopa tekee) ei ensin kuuntele ja kun mä sitten "mäkätän" eli pyydän uudestaan monta kertaa rupeaa haukkumaan ettei tälläistä rumaa, läskiä ämmää jaksais kukaan katella. Nää siis lievimmästä päästä :ashamed: Mutta on siis tullut useamman kerran selväksi, ettei mies mua rakasta, silti pitäis asua yhdessä. Kaikki on kuulemma mun syytä. Siis jos mä vaan antaisin sen olla (nukkua ja pelata x-boksia, sekä purkaa pahaa oloa muhun ja lapsiin) tekisin 100% kotitöistä ja lastenhoidosta valittamatta ja antaisin sen tuhlata 99% meidän rahoista kaikki olisi hyvin.
Ja mä olen valittava ämmä kun tuo ei mulle käy :headwall:
No nyt pääsee eroon musta
Välillä sitten pyytää anteeksi, mutta saattaa jo alle 5 minuutin päästä jatkaa samallaista käytöstä.
Kavereita ja sukulaisia kohtelee ihan toisella tavalla. Eivät edes usko mua, tai ainakin musta niin tuntuu. Mä en vaan ymmärrä, miksi mun pitäis kestää tätä, enkä ymmärrä miten joku jonka pitäis rakastaa mua käyttäytyy noin :ashamed: :'(
Anteeksi purkautuminen :ashamed:
Ajattelin vaan kirjoittaa, että mä ainakin uskon että teillä (suurimmilla osalla ainakin) on ihan kunnon miehet, vaikka ne välillä ottaa päähän
Ja siis tottakai saakin ja myös harmittaa sekä kirjoittaa siitä :hug:
(toivottavasti kukaan ei nyt ymmärtänyt mua väärin :ashamed: )
Täällä ei edelleenkään mitään tuntemuksia, olenkin edelleen sitä mieltä että yli lasketun ajan menee ainakin..
Iloista päivää ja hyviä vointeja kaikille!
Tiukun äiti ja masumatkaaja 39+3 :heart: