Tammivauvat -06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja angelcries
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

angelcries

Vieras
Löytyiskö täältä muita äitejä joilla laskettu aika tammikuussa -06? Itselläni laskettu aika on 7.tammikuuta. Eli viikkoja on jo tätä kirjoittaesa kertynyt 27+5. Itse olen 18, ja asun avomieheni kanssa Oulussa.Ottakaapa yhteyttä:)

:wave: 25.1.06 on mulla laskettuaika..eli nyt viikkoja 25+2..
oon 19 vuotias,yhden pikkupojan äiti (poika on 9kk)
niin ja perheeseen kuuluu myös mies 39 vuotias (siis huomenna sillä tulee 39 täyteen) :heart: asutaan maalla...hevosien,koiran,kissan,kanojen ja ankkojen kanssa =)
niin joo...joensuun "lähellä" :D

Heippa! =) Mulla on laskettuaika 14.tammikuuta,oon 19-vuotias ja yksin odotan vauvan tuloa,eli mies ei oo kuvioissa mukana.Raskausviikkoja huomenna 27..Poika on tulossa ja taitaa olla vielä iso poika kaikenlisäks,näin sanovat ultrassa,tosin voipi olla että kasvu vielä tasottuu kun viikkoja tulee lisää=)

Mulle voipi kirjotella osotteeseen miilia@jippii.fi jos siltä tuntuu,ois mukava kuulla muiden tammivauvojen odottajien kuulumisia.

Heissan kaikille! Meillekin tulossa vaavi tammikuussa la 29.1. et voipi kyl mennä tonne helmikuunkin puolelle... Viikkoja nyt siis 26+6 ja pikkunen pitää masus hirmusta melskettä! Meil olis muutto viel edessä 1.12. Avokki on 20v. ja tällä hetkellä armeijassa, pääsee onneks pois 6.1. eli toivotaan et pikkunen jaksais pysyä masus ainakin sen yli! Aikas rankaa on musta ollut tää odotus ku saa olla suurimman osan ajasta yksin mut ei auta itku markkinoilla... Onkos teillä odotus sujunut ilman ongelmia? Mitäs pidätte äitiyspakkauksesta vai otitteko sitä? Mukavaa odotusta kaikille!
=)

On sujunut odotus ilman suurempia ongelmia :) Minä ainakin otin äitiyspakkauksen ja olin ihan tyytyväinen sen sisältöön,varsinkin toppapukuun :)
Nyt mulla on viikkoja 31+4 ja on alkanut maha painamaan niin paljon että istuminen tekee välissä vaikeaa, mutta kovasti yritetään jaksaa. Enemmänkin mulla on ollut ongelmia parisuhteessa miehen kans:(

Yhteistyössä