Heips!
Pikkaisen on vierähtänyt edellisestä viestistä. Päivittäin oon käyny lukemassa, mutta ei oo vaan saanu aikaiseksi kirjautua sisälle ja kirjoittaa. Ja no, kyllähän nuo kolme lapsosta vie sen verran aikaa, ettei ehdi.
Mutta ihania nimiä on vauvat saaneet!
Onnittelut kaikille.
Sebastian on hyvin samanlainen vauvana kuin siskonsakin.
Nukkuu hyvin, syö hyvin ja on muutenkin kyllä hyvin kiltti ja iloinen vauva.
Mä oon pohtinu vauvauintia ja muskaria, mutta todennäköisesti jos sellaseen meinataan mennä, niin se tapahtuu syksymmällä.
Nyt on kuitenkin niin paljon pöpöjä liikenteessä.
Käytiin Sebastianin kanssa tänään vaunulenkillä ja pyörähdettin mun työpaikalla esittäytymässä.
Isi oli tyttöjen kanssa kotona.
Jälkitarkastus oli ja siellä kaikki kunnossa.
Paino on siinä lähtöpainossa, missä se oli ennen raskautta ja siihen se saa jäädäkin.
Sebastian tulee ylihuomenna 2kk ja meillä onkin just sinä päivänä neuvola ja taitaapi hän saada rokoitteenkin.
Äitiä vähän pelottaa, että miten menee.
Tosiaan S nukkuu hyvin, nyt on alkanut nukkumaan yöt kokonaan läpi heräämättä, tai ensimmäisen kerran herää n. 6 syömään, mutta nukahtaa kyllä uudestaan ja nukkuu sen muutaman tunnin. Sit on hereillä muutaman tunnin.
Ollaan nyt menty päivittäin koko poppoo ulos niin, S nukkuu vaunuissa ja yleensä jätän terassille jatkamaan unia, jollei ilma oo liian kylmä, siellä nukkuu sen 1-2h.
Päivällä kun mies tulee töistä, niin meen Sebastianin kanssa kaksistaan vaunulenkille ja nukkuu yleensä koko sen ajan, mikä vaihtelee tunnista kahteen tuntiin.
Välissä on tottakai hereillä.
Mutta pidempi väli on sit tuon vaunulenkin jälkeen, kun on 3-4 tuntia hereillä ihmetellen maailmaa.
Yöunille yleensä on nukahtanut siinä 21-22:30.
Ruokailun kanssa nyt on käynyt niin, että imetys on tässä viikon sisällä vähentynyt, mikä ei oo ollut yllätys.
Mutta ollaan kyllä tässä koko ajan annettu myös pullosta joko mun maitoa, mutta nyt viime päivät vain korviketta, joten pullottelu onnistuu.
Meillä on tytöt ottaneet pikkuveljen hyvin vastaan, auttavat hoidossa niin paljon kuin suinkin osaavat, ovat ensimmäisenä katsomassa veljeä, kun itkee ja pusuttelevat paljon.
Sen oon kyllä huomannut, että Sebastian ei turhia kyllä itke. Ainoastaan jos on jotain vikana.
Paljon varmaan unohtui, mutta nyt lukemaan tytöille iltasatua.
Susanna & Sebastian 1kk 3vko ja 5pvä