Todellakin täyttä! Voi olla, että saatte paikan Kartanonkoskelta tai Pakkalasta. En kyllä tiedä noista päiväkodeista mitään muuta kuin, että Tammistonrannan pk on ihan uusi.
No sanotaan näin että toivossa on hyvä elää ;D Elokuusta vasta tarvitaan onneksi hoitopaikkaa ja silloinkaan ei täyttä päivää. (En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia.. )
Täyttä oon kuullut siellä olevan, toivottavasti meinaa että riittää kavereita lapsille!