Tammiston/tammistonrannan päiväkodit!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamacita-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sanotaan näin että toivossa on hyvä elää ;D Elokuusta vasta tarvitaan onneksi hoitopaikkaa ja silloinkaan ei täyttä päivää. (En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia.. )

Täyttä oon kuullut siellä olevan, toivottavasti meinaa että riittää kavereita lapsille! :D
 

Yhteistyössä