Tammimasut 2015 *kesäkuu*

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)
Täällä LA 15.1.2015 ensimmäinen lapsi ja olen 28vuotias. Synnytyssairaala TAYS.

Mielenkiintoista aikaa tää raskaana oleminen :) Väsymys on aika jäätävä mutta kestettävä on. Onneksi pahoinvoinnilta on vältytty. Hieman noi liharuuat jne kuvottaa mutta suht hyvin on saatu syötyäkin :)

13+5 :heart:

Tosi ihanaa että on tälläinen paikka missä voi jakaa fiiliksiä samassa tilanteessa olevien kanssa.

Olikos täälä paljon Tamperelaisia mammoja ? oon miettinyt et järkkääkö Treen neuvolat mitään yhteistoimintajuttuja mammoille? Olis hirmu kiva kun löytäs samassa tilanteessa olevia ihmisiä.. :)
 
Heips
täälä huhuilee 39v mamma Tampereelta
la 17.1 ja tays sairaala.
Lapsia on ennestään 3 kipaletta. (9v, 14v ja 17v)
Muuten tyhmä kysymys mutta mitä eroo on ryhmällä Tammimasut 2015 "kesäkuu" ja Tammimasut "heinäkuu" ?
Itellä aiemmat lapset syntyny eri kaupungissa niin myöskin aivan ummikko onko Tampereella mitään ns mammaryhmiä olemassa.
 
Aivan... Niin tuli vaan joskus asiakkaan kanssa puhetta joka on itse neuvolassa töissä että silloin kun hän sai lapsen (muutama vuosi sitten) niin ei ollut tälläistä ja hän itse sitten otti asian puheeksi jossain valmennuskäynnillä ja sai kokoon ison ryhmän odottavia äitejä... ja he ovat hyviä ystäviä edelleen :hug:
 
Ja yksi asia minua myös kiinnostaa näin yrittäjänä ... Että löytyykö täältä ketään yrittäjänä toimivaa henkilöä joka olisi samaisessa tilanteessa kanssani. Olisi enemmän kun mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia :cool:
 
Yvonna, minä olen myös yrittäjä ja haluaisin myös pohdintakaveria yrittäjyyteen/äitiyslomaan liittyen! Mutta jatketaanko tuolla tammimasujen heinäkuu-ketjussa? Näissä on se idea, että aina kuukauden alussa aloitetaan uusi ketju. Muuten menevät mahdottoman pitkiksi.
 
Ilmoittaudun yllätyksekseni mukaan. Vasta viimeviikolla sain tietää raskaudesta, joka on minulle kuudes. Synnytyksiä on neljä 3/08, 12/09, 1/11, 6/12. Tämän la on ilmeisesti 21.1. Ensimäinen neuvola on vasta 3vk päästä. Elämä on yllätyksiä täynnä, menin muisen asioiden takia naistentaudeille tutkimuksiin ja kevään oireilujen syyksi löytyi tämä iloinen yllätys. :D

Oireita on ollu vaikka, mitä mut on tutkittu kaikkea muuta. Kesäkuun alussa tein negatiivisen raskaustestin, ni sekait tässä on hämänny. Näinki hassusti voi siis käydä..
 

Yhteistyössä