Iso hali Handis <3
11+0 ! Mie halluun dopplerin! Ärsyttää kun myin omani pois keskenmenon jälkeen, nyt solis tarpeen kun haluttaa kuunella pikkuisen sydäntä <3
Onko täällä hormonihirviöitä?
mulla pipo kiristää oikeen urakalla. Mies ärsyttää välillä niin ettei mitään järkee. Kirsikkana kakussa miehen kaveri on 4vk asunu meillä kun asuntoa ei ole saanu (viikko vielä ja saadaan vihdoin olla kaksin) mukava sw kaveri muuten on mut kun jääkaappi tyhjenee itsestään, olen yhen vihanneslokeron ottanu omakseni ettei sinne koskettais vaan ei auta! Mulla on laktoosi-intoleranssi ja voi vee kun nuo juo mun maidot ja syö jugurtit!!! Ihana lähtä aamulla töihin kun eräs syöny yöllä mun laittamat eväät, juonu kahvimaidot ja pahinta: juo appelsiinimehut joita ilman en pysty oksentamatta nousemaan!!! Raivostuttaa niin että itku tulee. Kämppä on kuin pommi, tiskit ei mene koneeseen ja imuria ei kehdata liikuttaa.
Oman miehen kans aika on kortilla, ikinä ei pysty kahestaan puhumaan eikä tuo tiedä edes missä mennään. Ei tajua että mua oikeesti väsyttää ja turhauttaa käydä töissä ja hoitaa kaikki kotityöt, mies kun ei töissä ole
sit alkoholia tykkää ottaa kaverinsa kans ja mie en voi sietää sitä hajua ja meteliä pitkälle yöhön. Miehen tupakointi myös ressaa, ei edes yritä lopettaa. Se haju saa mut oksentamaan ja huolettaa myös jos vauva joutuu röökiä haisteleen. Varmaan puolet tästä kiukusta on hormonimyrskyä mut silti, raivostuttaa pikku jututkin.
Keksiepisodi oli kyllä kaiken huippu, ostin 400g pussin kaurakeksejä, siivosin kämpän (koira ja kaneja niin joka päivä pitää siivota) niin tuo kaveri söi koko pussin tyhjäks!! "Oho olisitko sie halunnu?" Ei kun hälle yksin ostin sen x(
Toinen mikä raivostuttaa on miehen koira. Se on mustasukkainen miehestä kun vaistoaa varmaan että olen raskaana, suorastaan vittuilee mulle hyppimällä sohvalla eikä tottele. Muriseekin mulle jopa
kerjää ruokaa vaikka opetin sen aikoinaan pois siitä, kiusaa kaneja (ennen ei tätä tehnyt) ja pissii matolle. Jos halaan miestäni niin nousee takajaloille ja raapii minnuu. Oikeesti hermo menee ja jos komennan koiraa niin mies suuttuu. Huoh.... jospa tää vuodatus osa1 riittäs :/