Tervehdys kaikille! Kovasti voimia ja rutistuksia huonoja uutisia saaneille, epäreilua! :hug:
vauvatoiveinen, hieno homma, vaikka onkin epävarma olo, niin siellä se pieni sydän sykki, ihanaa! :heart:
Olen kanssa kovasti miettinyt, että noinkohan munkin tarvii mennä vielä varhaisultraan... Kun olo on niin epätietoinen. : / Mietin että mitäs jos se onkin kohdun ulkoinen raskaus tai tuulimuna tai tai tai... Ihan pimeetä. En yhtään pysty nauttimaan tästä kauan kaivatusta raskaudesta, mitä monta kuukautta yritettiin km:n jälkeen. Tuntuu jotenkin tyhmältä olla näin "neutraali" ja panikoiva. :stick: Mun oireet on nyt kolmatta päivää olleet paljon lievempiä kuin ennen, hmmmm. Oon todella onnellinen siitä, koska se pahoinvointi on hirveintä mitä tiedän mutta mutta, mitäs se nyt sitten tarkoittaa... On tää kuulkaa vaikeeta olla raskaana.
(siis tietenkin olen onnellinen kun olen raskaana mutta tää ainainen paniikki on rasittavaa)
Ja sitten kuulkaa, 1,4kg on tullu painoa jo!!! Arvasinhan toki sen, koska syön koko ajan...
opcorn:
Mäkin sain vihdoin varattua neuvolan, jee. Meen sit vkolla 10 onneks vasta, omasta toiveesta mahd. myöhään.
Sellasta tänne. Jakseluja kaikille!
Tuhnuliini 8+3 (neuvolan mukaan 8+2)