tammikuussa aurinkoon! suositelkaa kohdetta. lapset silloin 1v10kk ja 3,5 v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikoskaan käynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Afrikan pohjoisrannikon unohtaisin kokonaan. Lähin aurinkoisempi kohde on sitten kanaria, mutta jos oikeasti haluaa varmaa aurinkoa, kyseeseen tulee esim. Gambia tai Intia. Intiaa ei kyllä suositella kovin pienten kanssa, koska riski saada vatsatauteja on suuri.

Me ollaan matkustettu mm. Thaimaaseen, kun lapset on ollu 10kk ja toinen 2,5v. Mun mielestä pitkiä lentomatkoja ei tarvitse karttaa lasten takia. Paremmin ne saivat koneessa nukuttua kuin me aikuiset. Ja lämpöä riittää - takuuvarmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja eikoskaan käynyt:
pitäis olla suht lyhyt lentomatka lasten takia, "varma aurinko", ja itse kaipaan rauhallista paikkaa ja mieluummin kohtessa mummoja kuin nuoria bilettäjiä.ja mitään hämähäkkejä ja torakoita en välttämättä halua katsella:)
entä mikä ois hyvä ja halpa matkan järjestäjä?

matkanjärjestäjistä vielä. mun mielestä niiden hintatasossa ei ole järettömän suuria eroja. se mihin teidän kannattaa kiinnittää huomiota, on lapsialennukset. pienempihän matkaa vielä sillä toimistomaksulla, mutta isomman lapsen osalta saatatte säästää paljonkin, kun etsitte hotellin, jossa tarjotaan kunnon lapsialet.

me reissataan nykyään aika paljon äkkilähdöillä. silloin voi hyväänkin hotelliin päästä kohtuuhinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja viime vuonna tammikuussa:
finnmatkojen kohdetta Lanzarote ja siellä hotelli Flamingos tms... Todella kiva ja rauhallinen kohde rannan äärellä lasten kanssa. Hotelli monipuolinen ja tasokas. Huoneistot laadukkaita! Hotellilla ohjelmaa. Meillä oli loistoloma ja hienot kelitkin! Koko viikko 22-25+ astetta!

Me taas oltiin Lanzarotella viime joulukuussa ja satoi kolme päivää. Ja tekemistä ei silloin ole yhtään mitään, kaikki paikat kiinni.

Samaa mieltä kuin joku aiemmista, että yhdistelmää takuuvarma aurinko, lähellä ja talvella ei ole olemassakaan. Parhaiten se toteutui meillä Egyptissä pari vuotta sitten joulukuussa (25 astetta joka päivä parin viikon ajan) ja Goalla (35 astetta pari viikkoa). Myös Dubaissa on miellyttävän lämmin eikä lentomatkakaan ole paha.

Yhteistyössä