Tammikuussa 2010 syntyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

näyttö

Uusi jäsen
16.03.2011
5
0
1
HEIP! olen uusi keskustelija täällä, ja olis kiva saada kohtalotovereita saman ikästen äiteistä =) En tiiä oliko täällä jo tällänen palsta:D

Meillä Neiti on syntynyt tammikuun lopussa.

alotetaanpa jutustelu jos jotku muutki on innostuneita =)

Moi!
Meidän poika on syntynyt tammikuussa 2010. En tiedä onko vastaavaa keskustelua olemassa. Lähden mukaan :wave:
Yksivuotias on ihana :heart: Luonnetta löytyy. Kertokaas vähän mitä lapsenne puuhailee ja mitä teette yhdessä?
Mä olen kotona vielä häntä hoitamassa ja kotoa löytyy myös 5 v isoveli.

Hei!
meillä on myös tammikuussa 2010 syntynyt tyttö. Haluan ehdottomasti mukaan keskusteluun. Kotoa löytyy myös 4 vee isosisko. Meillä myös omaatahtoa löytyy etenkin puettaessa ja muutenkin. Meillä opittiin viikko sitten kävelemään kunnolla. ihanaa katsoa sitä menoa vauhtia riittää.

Meillä ei vielä kävele, tukea vasten jonkin verran. sanoja "kukka, mammaa äijtä" ja tunnistaa hyvin asioita ja esineitä. kotona päivät, tyttö on meidän esikoinen. nyt yöt menny levottomaksi, saa raivarit ja itkee n.10min ja nukahtaa viereen. mistä lie johtuu.. ja on alkanu herää aikasemmi. tänään heräsi kuudelta :D ollappa siinä virkeänä..

Miten ruoka maistuu? Meillä alkanu siinäki tökkimään, suolanen puoli!joka toinen päivä syö vaan sitä.

Yhteistyössä