Mullakin välillä alavatsassa tuntemuksia, hyvin pientä kipristelyä tms. Oon myös ajatellut olevan seurausta kohdun kasvusta..? Taisi ne neuvolassa sanoakin, että pienet tuntemukset on ihan normaaleja.
Hankinnoista. Meillä on ollut säilytettynä jo muutaman vuoden vaunut, jotka mieheni halus kaveriltaan edullisesti ostaa. Ovat kuulema sellaiset, jotka on aina halunnut
Samoin ostettiin nyt autoon turvakaukalo, sekin tuli tutulta ja ollut vain yhdellä lapsella käytössä. Tuntuu, että tuo mies tietää näistä vauvatavaroista paljon enemmän kuin minä ja on kiinnostuneempi
No ehkä johtuu siitä, että hänen kavereillaan taitaa jo kaikilla olla muksuja, mä taas oon omasta kaveripiiristä ensimmäisiä, jotka lapsen saa.
En tiedä kuinka pitkään itellä on tämmöinen "varmistusolo" ennenkuin uskallan vaatteita yms. alkaa hankkimaan.. Jotenkin nyt haluan odottaa vielä sen veriseulan tulokset, ja sitten varmaan seuraavaksi rakenneultran syyskuun alussa ennenkuin uskallan lähteä kauppoihin/kirpparille vauvanvaatteita hypistelemään. Onko muilla yhtä varovaisia ajatuksia? Äitiyspakkaus otetaan ehdottomasti ja kaveri lupasi kaivaa omat äitiysvaatteensa esille niin voin niitä hyödyntää. Omat farkuthan ei enää mene jalkaan...
Kun nyt vaan pääsis tästä pahoinvoinnista kokonaan eroon! Illat menee edelleen sängyn pohjalla. Tylsää kun aina joutuu makaamaan viiden jälkeen, muuten tulis oksennus
hitto, loppuis jo! Onneksi yöt sujuu jo vähän paremmin, enää en valvo montaa tuntia heräämisten välissä.
Tiedättekö tehdäänkö toi sokerirasitus kaikille? Jotain ne siitä neuvolassa puhui, mutta en muista mitä. Tuli vaan mieleen, ettei se näillä oloilla kuulosta kovin mukavalta.. :/
Mymmeliini, rv 13+1