Hei taas pitkästä aikaa! Sori kun en ole päivitellyt listaa, olin reilun viikon poissa, mutta nyt pitäisi olla ajan tasalla. Tervetuloa uudet!! Kiva kun joku jaksaa kirjoitella.
Onkos teillä ilmaantunut uusia raskausoireita tai tuntemuksia vai jäänyt vanhoja pois?
Uutena oireena on valtava
paineentunne jaloissa. Seuraakohan tästä hirveät suonikohjut, kulkevat nimittäin suvussa... Välillä on päiviä, jolloin tekee mieli nostaa koivet ilmaan ja pyöritellä, jotta ei tuntuisi niin pahalta. Jalkahierontakin kelpaisi. Paheneekohan tämä loppuraskautta kohti? Ajattelin hakea muutaman parin tukisukkia, jos välttyisi suuremmilta vahingoilta. Tiedä sitten onko niistä mitään iloa....
Pahoinvointi ja väsymys ovat kadonneet täysin, olen elämäni kunnossa (toistaiseksi). Onneksi
liikkeet tuntuvat hyvin selkeästi pitkin päivää, en muuten varmaan enää uskoisi olevani raskaana
Tunsin liikkeet ekan kerran 16+ viikolla, mies on tuntenut liikkeet vatsan päältä 19+0 lähtien. Ei ole aiempaa kokemusta mihin verrata, mutta kovin aktiiviselta lapselta vaikuttaa, vähän väliä jotain möykkää. Lennettiin eilen takaisin Suomeen ja tuntui nousun aikana, että dude tulee vatsasta läpi! Kaippa se semmoisen ryminän ja paineenvaihtelut aistii. Ihanaa kun liikkeet tuntuvat, mutta toisaalta taas huolestun heti, mikäli ei muutamaan tuntiin tunnu mitään.
Rakenneultra ylihuomenna, vähän jänskättää että onko kaikki hyvin... Sukupuolta ei ajateltu kysyä.
Heinis1 ja
Wellmu onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!
Meillä on seuraava neuvola öööö tämän kuun lopulla(?) ja sillä kerralla käydään ilmeisesti tarkemmin läpi noita
KELA-asioita. Hyvä näin. Sen verran yritin työpaikalla selvitellä, että mitä pitää ilmoittaa kenellekin, missä muodossa ja millä aikataululla, mutta vähän pihalla vielä ollaan. Niin tuntui kyllä olevan työpaikkakin; miesvaltainen ala ja ilmeisesti olen ensimmäinen työntekijä 20v. aikana joka jää äitiyslomalle
Mutta eiköhän kaikki selviä aikanaan.
Onko teillä ollut joitain ruokamielitekoja?
En muista kerroinko tästä jo aiemmin, mutta mulle tulee aina välillä ihan out of nowhere sellainen "vitsit kun sais piparkakkutaikinaa" -fiilis! Siis nimenomaan taikinaa, pipareista viis. Olisi ihanaa syödä sormin kulhosta rasvaista, maukasta ja mausteista taikinaa <3 Enteileeköhän tämä jouluvauvaa? Toivottavasti ei, mieluummin synnyttäisin vasta tammikuun puolella.
Leppoisia odotuksia.
Bons ja Pikku-Possu 21+0